Wednesday, September 30, 2015

WW

Raya Haji 2015

Assalamualaikum semua..Hari ni kita timbul sekejap..hihi..
Nak tepek gambar Raya Haji lepas..kenangan kannn..

Disebabkan tahap ke'boring'an yang amat..dah masuk air gitu..Kami anak beranak kena sawan selfie,wefie...Apa lagi layan jelah..












                                                  Afif tak kasi can kami berdua..:)











Tu jelah yang nak ditepek..ikutkan banyak lagi..kesian takut mata korang yang berair cam kena jerebu..hihi..Jerebu dimata okey lagi..jangan jerebu dihati..huhu..


8 comments:

  1. hihi..sweetla...akak..klau nak bergambar berdua ngn cik abe..afif bagi cik nor la..:)

    ReplyDelete
  2. canteknyeeeee... Zura tahun nih x de gambar famili. masing2 sibuk.

    cantek2 gambar Kak Sura ngan anak2 dara.. mcm sebaya. manis2 belaka.

    ReplyDelete
  3. Wahhh....selpie nampak.....mcm nak lawan mak jer haha.....
    Kira beraya sakan jugaklah tu kiranya ek. Sedondon di pagi Raya anak beranak. Rona coklat gitu..... Comey ler .....suka tengok gambo ceria family awak Sura.

    Weyh....pandai jugak berselpie budak kecik hensem tu....

    ReplyDelete
  4. Byknya gambar selfie wefie damili kak sura.sweet je semua gambar..layan juga suami kak sura berwefie.hehe..sy raya haji kena kerja so memang takde gambar famili.sedih kan.hehe

    ReplyDelete
  5. Alang-alang dah pakai cantik-cantik apa lagi posing ajelah Sura:)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)