Friday, October 11, 2013

Dah Sampai!!!

Salam Yaumul Jumaah semua..Semoga dipermudahkan segala urusan kita pada hari barokah ini..Hari ni Umi nak kabo sikit..hadiah dari mama Norhasliza Khalid dah sampai.(no naik dlm segman mama aritu).gembiranya Umi walopon hadiahnya biasa..tapi bagi Umi sangat bernilai..bisa buat Umi tersenyum dan rasa dihargai..Disepanjang setahun jagung umi aktif berblog ni..inilah kali pertama Umi dapat ...1st time join segmen..terus dapat..tema kasih mama..

Hadiah tu sampai pagi semalam..kawan sekerja yg amik dari posmen kesayangan Umi ..kawan Umi pulak yg tak sabar suruh bukak.nak tengok apa kat dlm tu..Umi senyum jer sebab Umi dah tahu..hehehe..


                                         Umi suruh dia posing dulu sebelum bukak..
                                               mama cam tahu jer Umi suka kaler ni


           posing ngan beg dari mama...(tang gambar sendiri blur la pulakkk..adehhh)

Apapun terima kasih buat mama..keikhlasan mama tu Umi pandang dan Umi sangat2 hargai..Sayang nak pakai sebenarnya..tapi dah melaram bawak kesana sini..pasni Umi nak simpan jelah..buat kenangan..
Buat sesiapa yg belum kenal mama lagi..singgahlah keblog mama..disini..Orangnya sangat peramah dan sangat2 gojes gitu..:)

28 comments:

  1. haha, lawa lah kak sura pakai.. cantik, boleh bawa pergi tesco, beg ni bukan mama yang susun, beg ni si kakak yang susun.. mama tukang saletip je.. hihi... :)

    syukur akak suka. lega..... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tema kakak..Umi memang suka kaler ni..masa tengok ktFb aritu..memang doa dapat yg ni..hehehe

      Delete
  2. Alhamdulillah.. tahniah.. Sy pun dpt juga tp warna oren.. Cantik kan :)

    ReplyDelete
  3. Indahnya meresap ke hati lalu terserlah kebahagiaan. Itulah seronoknya punya teman alam maya Sura. Jumpa tak lagi tapi hadiah sudah dapat dinikmati.

    Tahniah dari kakak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tema kasih kak..memang rasa bahagia..:)

      Delete
  4. kot2 mama tu teranto dua ketul ada x sura hahaha
    bolehlah bg el satu ekekekeke xtau malu :)

    ReplyDelete
  5. comel begnya..kenalah dengan kak sura yg comel..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. begnya memang comey...kak sura semakin montel..:)

      Delete
  6. cantiknya bag bewarna pink tu..congrats kak!

    ReplyDelete
  7. tahniah.. tahniah.. Nak cuba gak la pasnih

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba2..mana tahu ada rezeki..akak masuk yg syaratnya senang jer kalau yg nak kena buat mcm2 bagai tu ..malas sikit..ops..banyak..hehehehe..

      Delete
  8. tahniah kak sura... cantik la beg tuh...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)