Wednesday, September 23, 2015

WW-Bakal Menantu Umi?



Assalamualaikum..Salam 9 DzulHijjah..Selamat berpuasa buat yang berpuasa hari ini.Korang balik kampung ke Raya haji ni?Umi cam biasa..tak balik..menunggu anak dara balik dari Matrik.Hari ini Umi kerja halfday jer..Klinik tutup awal..Doc balik kampung.lagipun cuti sehari jer..Jumaat kerja balik.

Okeyla Umi pun banyak kerja lagi ni..Jom layan ..gambar bakal menantu Umi??
Afif suka sangat dengan Aisyah..kawan kat rumah Ibu Gayah..Aisyah ni 3 tahun..muda setahun dari Afif..Tapi badanyan besarr dari Afif..Afif suka bercerita pasal Aisyah..Kebetulan masa amik Afif 2 hari lalu..si Aisyah ni comey jer bertudung..Umi pun memang dah lama nak amik gambo budak berdua ni..Kesempatan yang baik..Bila Umi cakap nak amik gambar..Si Aisyah ni..pandai jer..terus pegang tangan Afif..sweet gitu..dia sendiri yang buat gaya tu..Umi tak suruh pun..

                                                     suka tengok gambar ni..:)


Sempena AidilAdha esok..Umi mengucapkan selamat menyambut AidilAdha kepada semua sahabat-sahabat blog dan pengunjung-pengunjung yang sudi bertandang di blog picisan ni.Semoga ibadah haji semua jemaah diseluruh dunia diterima Allah dan mendapat haji yang Mabrur..

10 comments:

  1. Copmelnya dia ka.. ok la tu jadi menantu...hehehehe

    ReplyDelete
  2. Sweetnya... Nanti diorang besar boleh ambil sekali lagi.. :)

    Recent post: Kerana air, tandas meletup!!!

    ReplyDelete
  3. amboii ccomelll Afif dan aisyah.. comel bertudung aisyah tu..hihik...
    Salam Aidil Adha dr kmi di Sabah kak..:)

    ReplyDelete
  4. comelnye aisyah

    afiff nmpk encem seluk tgn dlm poket seluar dia hehe

    ReplyDelete
  5. Alolo...comeynya. Kecik2 dah ada girlfriend.
    Selamat hari raya haji sura.

    ReplyDelete
  6. amboih..kemain dia erk...

    salam aidiladha buat akak sekeluarga

    ReplyDelete
  7. alahaiii.. comelll.. 2 2 comel~
    lama x tengok Afif.. dah besar dah dia.

    ReplyDelete
  8. Salam Aidiladha Sura.....amboiii mak .....mentang mentang ler anak bujang tu putih dan hensem, cepat chop menantu nampak hihi

    ReplyDelete
  9. Montelnya bakal menantu umi..tp comel..sweet sgt bakal mak mertua nk tgkp gambar dia pegi pegang tangan anak teruna.hahaha...

    Budak2 kan memang comel..

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)