Wednesday, April 24, 2019

Si Bongsu


 Assalamualaikum..Salam sayang semua,hari ni Ummi nak tepek banyak-banyak gambar si bongsu ni..Ya..bongsu.ku..dengan IzinNya ..kalau dulu selalu cakap Afif yang bongsu..rupanya idok..bongsu daun keladi..rupanya ada lagi..kah..kah..In Sha Allah kali ni dah tak beranak dah..sebab dah buat BTL,senang cakap..dah ikat.

Si bongsu ni Ummi panggil Aisy,Adik..kadang2 baby..kakaknya suka panggil baby..bila kita tanya dia..ni sapa(tunjuk kat diri dia)baby dia cakap..baby la sangatt..

Beza sangat dengan Afif...paling gelap dalam adik beradik..dia  macam Abang Aqil sikit tang kening tu..Afif tak de kening sangat..sebab dia putih..bulu pun tak seberapa.









                                      dah besar ni..tak de la nangis time gunting rambut
                                                            1st time tengok wayang..

                                              baru bangun tidur..muka pun masam
Okeyla..dah habis pasal sibongsu..

~Umi Sura~

8 comments:

  1. owh ..ni ke si bongsu..lagi encem ni..tergugat afif..hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha...bongsu daun keladi ye... sy pun dah BTL. tak tahan selepas berkali kali bongsu daun keladi.

    ReplyDelete
  3. comelnya, semoga si bongsu terus membesar sebagai putera solehah di samping adik beradik yang lain..Aamiin

    ReplyDelete
  4. Hai sir bongsi ensem boy la dia

    ReplyDelete
  5. Muka saling tak tumpah hensem macam afif jugak. Tu la kan igt Afif yg bongsu, rezeki Kak Sura ada baby lagi hehe

    ReplyDelete
  6. Ha a lain sikit dengan abang hensem tu.... Tapi si bongsu ni pun hensem gak ni ... Bagilah masa setahun dua lagi kan bongsu lawan abg Afif !hihi...

    ReplyDelete

Ummi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)