Wednesday, August 19, 2015

OUR NEW FAMILY MEMBER!

Tetiba jer ada new family member...
Sememangnya dinanti..dah lama pendamkan perasaan ini..Semakin lama semakin kuat pulak keinginan itu..selain dapat mengimbau kembali memori indah suatu masa dulu..Kiranya sebagai penganti..jeng..jeng..jeng..guess what?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Of coz la kucing..Kami sekeluarga kan pencinta kucing..
Umi nak berrr..baby..oohh tidak..tak mau tau mau..hanya kuasa Allah saja penentu..cukup sudaa..

Umi namakan dia Toby! Rupanya pon lebih kurang sama kucing Umi bela dulu..si Blacky..rindunya pada Blaky yang telah pergi menemui Maha Pencipta..


    Buah hati baru Umi..walaupon kerja semakin bertambah..menyodok taik dia hari2..tapi Umi happy.






Si Afif ni macam-macam..sibuk nak bagi Toby makan marshmallow..idok ler kawan tu makan...haha..Toby ni buleh kata sebijik cam kucing Umi yang dulu..tapi yang dulu jaga dia dari lahir..tengok gelagat Afif dengan kucing yang dulu..kat sini.

Bila ada anak bulus ni rasa seronok sangat...bila kita balik kerja ada yang menunggu..dapat belai-belai kucing..rasa hilang stress..

#Tobythecat
#newfamilymember
#newbabyinthehouse
#anakbulus

5 comments:

  1. Afif dah ada 'adik' baru ye
    Waahhh... kalau boleh semua makanan nak dikongsikanlah ye:)

    ReplyDelete
  2. Ala comelnya Toby... Suka juga kucing tapi nak bela tu kena pikir banyak kali..hehehehe

    ReplyDelete
  3. Cantik bulu Toby ni..
    Mmg beli kat kedai pet ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..beli kat kedai..non standard munchkin..::)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)