Wednesday, March 13, 2013

Bila gambar bercerita..

NAIK KUCING..


saayangg eaky





dah mula geram..



nak duk blakang


betul2 duduk ni...

                                                         ooo..naik kucing style..



13 comments:

  1. Replies
    1. kucing ni memang besar..walaupun kucing kampong jer..yg sedehnyer kucing ni baru jer hantar balik Klate..huhuhu..

      Delete
  2. laa...penyek sudah kucing tu nanti...hihih geram ler tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afif ni memang suka duk atas kucing..yg peliknya kucing tu x pernah nak cakar /marah dia..tahannn jer..

      Delete
  3. besar kucing ni.... gebu lagi... dan kucing ni redha jer yer, mujur x kena cakar he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing ni memang sentiasa redha..macam2 Afif buat kat dia.nk dokong la.tp x leh sbb kucing tu berat..T.q sudi follow akak balik..

      Delete
  4. baiknye kucing~
    biar jer ape org buat.. geram nye nak teom~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing eaky tu baik sesangat...(sedih kucing tu anak buah dh amik).

      Delete
  5. kak sura,walaupon kucing ni besar tp tetap kena buli ngn afif ...

    mmg kucing yg redha & pasrah...hik3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kini aku pasrah dengan segalanya..(kucing nyanyi lagu Erra Fazira):)

      Delete
  6. dh macam kuda dia buat kucing tu..bagus tak takut kucing..comel jer tgok dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang mcm kuda pun dia buat..umi dia pulak terjerit-jerit..jangan2..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)