Wednesday, August 19, 2015

Angan-Angan Si Afif


Bujang yang sorang ni semakin petah bercakap..non stop gitu..mulut kalau dah bukak..cam 7E..buka jer.Sampaikan kita kena suruh dia berhenti bercakap..abang nak cerita dia nak cerita..habis kalau dah 2-2 cerita camna nak dengar..adoi..





Kalau tengok benda yang dia berkenan..semua dia cakap nak beli..amboi cam banyak duit..sekolah pun belum nak oii..






 Satu petang..nak naik rumah...Afif tunjuk satu kereta..volkwagen putih..dia cakap Afif nak kereta tu..Afif nak beli kereta tu...Ya la..nanti besar ya..amboi..besarnya angan-angan budak kecil ni..tak padan dengan tuan..angan besar..hihi



               pinjam En Google punya
Suka sangat Afif tengok kereta wak segan ni..entah apa yang dia nampak ..berkenan sangat..Umi tak berkenan pon kereta ni..hihi


6 comments:

  1. Itu yg dikatakan mindanya sentiasa berfikir Sura
    Bijak Afif ni tau. Kakak memang suka tengok keletah dia.
    Dari dulu kakak suka masuk blog Sura kerana dialah..

    ReplyDelete
  2. amboi pakwe cik nor ni...model the beattles tu dia minat..hihi

    ReplyDelete
  3. Yg anaak ruby pulak..katenya nk belikan maknya keta lancer..huhu..budak2 xbis dgn khayalan

    ReplyDelete
  4. Kak zai setuju dengan kakzakie Afif bijak dan comey.

    ReplyDelete
  5. sikit je lagi...nnt da bleh smpi da kaki tu utk bw motorbike ;-)

    ReplyDelete
  6. Dah sajak sangat dah tu Afif duk atas motorbike...sok dah besar bawak motor tu confirm awek berderet nak mengurat ....dahlah orangnya hensem...hihi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)