Friday, April 3, 2015

Sambutan Kecil Hari Lahir Afif

Semalam Umi buat n3 birthday Afif..Hari ini nak tunjuk gambar sambutan kecil kami sekeluarga meraikan hari jadinya.Makanan semua Umi beli kat pasar malam jer...tak dan nak masak..balik kerja pon dah pukul 5.30..jadi tu la yang mampu.Kek dah awal-awal tempah.Afif suruh Umi buat jer .tapi tahun ni Umi tak larat campur malas..hihi..maafkan Umi dik..

Petang tu..balik pasar malam..kelam kabut solat asar..waktu dah nak abis..sementara tu along dan angah tolong siapkan meja.Walaupon sambutan kecil.kami semua teruja..Tengahari tu Umi call Cik Hubby suruh balik awal..nampak tak ..keterujaan Umi yang lebih..haha..

Afif dapat 2 hadiah..satu dari atuk yang kerja kat klinik..satu lagi Umi beli kat pasar malam..murah ..7.50 jer..puzzle abc..Seronok Afif dapat hadiah..harga tak penting..janji keseronokan yang Umi nampak dimukanya..melompat-lompat dapat hadiah.


                                                              muka budak teruja
                                                                hasil pasar malam

*kejap jer masa berlalu..tahun depan Afif dah sekolah..Moga segala yang terbaik untuk anakku..

7 comments:

  1. Mestilah teruja Sura. Hero bongsu dah makin besar, makin cerdik dan makin hensem:)

    Keletah dia tatap dirindui semua.

    ReplyDelete
  2. besarnya kek.. saiz sebenar print tuan birthday tu..he

    ReplyDelete
  3. Wahhh bestnya Afif dapat kek .... Auntie tak de kek pun huhu

    ReplyDelete
  4. cantik kek sura, makin hensem afif, aunty pun rindu kat afif, moga diberkati selalu.

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Afif hensem!!!

    Belajar ABC guna puzzle tu tauuu

    ReplyDelete
  6. happy birthday afif..makin hensem la sejak dah besar ni.boleh dah book jadi menantu.hahaha...

    ReplyDelete
  7. Hepy besday sayang...cutenyer dia..

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)