Wednesday, December 17, 2014

#WW# Macam-macam cerita

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

Pagi ni nak cerita..kisah dan gambar....pulut ayam tu..mak yang belikan buat bekal masa balik sini haritu..Masa makan tu keras sikit pulutnya sebab dah sejuk..seeloknya makan masa panas-panas..mak beli dari adik kepada anak angkatnya..orang siam..kira makanan siam la ni.

                                               
Ini cerita semalam..rezeki kami kat klinik..ada talk pasal susu Anmum.Lepas talk ada makan-makan..(time rehat)


ada 2 mak buyong kat situ..tahun depan Umi akan banyak kat kaunter ganti diarang..petang baru masuk ofis..

Ok sebelum berundur..nak selit iklan..


Siapa berminat boleh hubungi Umi ya..harga kasih sayang..:)
#cam terlebih cakap jer..takde maknanya wordless hari ni..hihi..

13 comments:

  1. Dapat beg anmum tu ye.. cantik..leh wak.beg mekap. Sng letak brg mekap nk ke opis or mana2

    ReplyDelete
  2. Sedapnyeeee pulut ayam tu..
    Zura nih penggemar pulut.. walaupon kadang2 sakit badan bila makan pulut. tapi tetap sedap di makan.. hehehe.

    canteknye semua bende warna purple. ceria jer purple nye.. rezeki betol nih.. siap ade makan2 lagi.

    ReplyDelete
  3. Dah tinggal bawa bekal siapa tak suka Sura. Sama dpt benda free apa pun suka. Itu pouch tu boleh buat isi pen-benang-apa pun dah tu masuk handbag. Hujung tahun ni mulalah kita dpt macam-macam free kan. Kalendar, note book dan diary biasalah kan..

    ReplyDelete
  4. tak penah makan lgi pulut ayam tu..tp ada jual kat kelantan...

    ReplyDelete
  5. Sedap nampak pulut tu. Cerita pasal pulut masak apa pun kak zai suka.

    ReplyDelete
  6. ritu el pergi hatyat ada makan pulut ayam goreng ni..sedappp
    cantek beg pepel tu kak..lau x nk bg el ye haha

    ReplyDelete
  7. Sedap ke Sura makan pulut ngan ayam....org pantai timur mmg suka makan pulut ek....agaknya dekat ngan Siam kot .....pulut kan senang dpt....
    Makan free yg sedapnya tu Sura...Awak mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap..ada sosnya..:)
      sura menyorok..haha..kita tukang amik gambo..tu yg x de..:)

      Delete
  8. benda free memang ibarat dapat benda berharga 1K..kih2

    ReplyDelete
  9. sedap ka pulut ayam?
    tak pernah makan lagi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)