Wednesday, October 29, 2014

~WW~

Gaya pepagi ke rumah Ibu.



 Rezeki ..
Hari isnin ibu bagi nasi kepada Umi..tapi Umi pulak bagi kat kawan..bukan tak sudi makan.(.nasi lemak ibu Gayah antara yg terbaik)..tapi Umi memang dah kurang makan nasi lemak..bila betul2 teringin sahaja..sebulan hanya sekali dua...kebetulan masa tu nafsu nak makan nasi pepagi takde...kawan yg sorang tu pulak duk tanya bawak apa tu..terus jelah bagi dia...orang mengandung didahulukan...:)

13 comments:

  1. Alala...comeynya.

    Kak zai pun macam tu jarang makan nasi pagi2.

    ReplyDelete
  2. Sedap tgk nasi lemak tuh.. :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah rezeki mak buyung tu dpt mkn nasi lemak ibu hehe
    ni lau terxcident jd mak buyung lagi nk tatap gambar afif dlm2 lah boleh x kak haha..teringin nak baby boi ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi..yg tu kecik ,lagi dah ada cita2 nak beranak lain..hebat la el...tengok la..tak luak pon..anak buat dulu pon camtu..letak pic Afif kat Laptop dia masa mengandung...:)

      Delete
  4. he3 comey nyer lelap gitu....

    baik nyer ibu Gayah bagi bekal kat akak...

    ReplyDelete
  5. Tak meragam tu dah terbaik Sura. Kesian pulak tengok tertidur macam tu.

    Nasi lemak sedap tapi yelah tak bolehlah makan selalu..

    ReplyDelete
  6. relax ja Afif. bagus tu prihatin kepada bakal ibu :)

    ReplyDelete
  7. amboi si kecik tu tdo... sedap nampak nasik tu kak :)

    ReplyDelete
  8. tahniah kerana berjaya menahan nafsu makan nasi lemak hehe...akak pantang terbau nasi lemak pagi2...:)

    ReplyDelete
  9. Sedapnyer tengok nasi lemak tu...tapi bunda pun dah belajar kurang2kan makan nasi...apa lagi yang berlemak2.

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)