Wednesday, August 13, 2014

~WW~

Aksi-aksi Afif dalam kereta masa balik raya ..





                                                              Biskut air tangan Umi..

#Sedap pulak tengok dia makan masa dalam kereta tu..Bau biskut pon mencucuk-cucuk hidung kami Sabau jelah..time posa memang semua nampak sedap#


10 comments:

  1. Alolo comel.. akak biskut tue nampak sedap okey.. terliur tengok!!! =D

    ReplyDelete
  2. Biskut ummi pulak baru baking.. dlm perjalanan jauh apa lagi makan ajelah - org yg berpuasa tu nasiblah dpt cium bau hihi...

    ReplyDelete
  3. amboi afif makan biskut tak ingat orang lain dah..

    ReplyDelete
  4. Tu diaa... sabau je lah ye dapat cium bau je... sampai nak abih biskut tu, sedappp sangat umi buat kan Afif.... ;D

    ReplyDelete
  5. Alo..lo..lo..Afif..comel nya dio... biskut pun nampak sedap je kak.. menggoda.. haha

    ReplyDelete
  6. he3 seronoknyer Afif minum air & mkn kuih otw balik kampung...

    ReplyDelete
  7. yang penting dia duduk diam hehe

    ReplyDelete
  8. makan biskut raya dgn air yeo's lagi..

    ReplyDelete
  9. huhuhu siap bawak balang kuih raya dalam kereta tu... :D

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)