Saturday, August 9, 2014

Selamat Berhujung Minggu..

Salam hujung minggu semua..Plan apa hari ni?Umi kerja halfday..malam karang baru nak beraya kat umah pengasuh Afif..dia dah bising2 dah Umi tak beraya umah dia lagi..hehe..busy jer manjang..nak gi beraya pun tak sempat..bukannya busy apa..bila hari kerja memang susah sikit..ditambah kita berpuasa..

Taknak bebel panjang..Umi nak jamu mata korang ngan gambar comey ni..layan..

Ara dan babynya Omi..

Itulah binatang belaan mak Umi..dah beranak pinak..tu yang susah nak mengajak mak datang sini..banyak alasan..tak boleh tinggal rumah..nak menjaga itu.nak menjaga ini...

Layan satu lagi gambar anak2 dara..

aksi along n angah kat umah nenek..

#korang beraya mana hari ni dan esok?#




9 comments:

  1. SA baru nk balik Seremban...dlm perjalanan lg ni...

    ReplyDelete
  2. Salam,,

    salam hujung minggu...minggu ni bunda tak kemana2...budak2 jer beraya lagi..yang kerja ada jamuan kat opis...

    ReplyDelete
  3. olorr..cutenya ara n baby..
    comel je duk dlm pelukan ibu dia

    happy weekend.

    ReplyDelete
  4. dah besar anak dara akak.. lawa pulak tu

    ReplyDelete
  5. comelnye monyet ngan bb dia tuh.
    manja jer nampak muka bb monyet tuh.

    ReplyDelete
  6. sesekali di bebaskan x dua beranak tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak dibebaskan..tak pergi jauh pun..:)

      Delete
  7. Alolo comenya anak monyet tu Sura..... sebijik muka mak hehe....
    Orang tua mmg gitulah Sura manalah nak dia berlama lamaan kat rumah anak ....
    Besar dah anak dara awak yeh Sura.....lepas SPM ni senang le mama tak yah masak, anak dara dah ada hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)