Wednesday, July 16, 2014

Pakwe-Pakwe Cun

Ini n3 seorang ibu yang perasan ya...Biarlah perasan..selalu-selalu pun apa salahnya..dimata seorang ibu anak-anak sentiasa cantik dan hensom..Nak gelak Umi tengok aksi Afif yg tak biasa pakai Rayban..pelik gayanya..lama2 baru ok.. tu pun kejap jer nak pakai..Abang Aqil mulanya dah lari tak nak bergambar..sekali kena marah ngan abahnya..hehe..susah benar nak amik gambo..


                                                          kenapa pulak buat kepala camni..


Masa Umi amik gambar tu..dia buat kepala dia kedepan..Umi ckp ngan abahnya..kenapa kepala afif tu kedepan pelik jer nampak(sambil gelak)..abahnya dah betulkan baru ok..haha..

                                                    yang ni dah ok skit..




akhirnya dapat jugak satu gambar yang cun

#ada yang berkenan tak ngan bujang Umi ni?#



9 comments:

  1. hehehehe.. hensem nyeee..
    2 2 hensem~ boleh lah isi borang nak jadikkan calon menantu nih.
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. fuyoo..si abang macho. adik cun..

    ReplyDelete
  3. amboi..kemahen memasing dgn spek matanya,..hehe

    ReplyDelete
  4. pergh macho giloss..dah boleh jadi model rayban ni

    ReplyDelete
  5. Yeay!! kakak angkat tangan dulu nak!
    Kalau kena bayar agak-agak berapa ni Sura? hihi....
    Budak comel macam ini siapa tak nak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe'el pon comey jugak kak..datang ngan pakej skali..kena banyak sabar ngan Afif ni..

      Delete
  6. Memang hensem hensem anak Sura...tak de anak pompuan kecik dah...Anak kucing mau? Hehe

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. kalau duk satu hari ngan Afif mau pening kepala Cik Nor..hihi..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)