Friday, July 4, 2014

Abang dan Hadiah

Salam Yaumul Jumaat..
Semoga jumaat pertama dalam bulam Ramadhan ini membawa rahmat kepada kita semua..

Kesibukan Umi tak abis-abis lagi..semalam tak sempat nak berupdate apatah lagi Bw..
Hari ini sebelum memulakan tugas..Umi nak jugak keluarkan n3 baru..(selalu jer cerita basi..hehe)..
2 haribulan hari tu hari jadi abang..Umi sememangnya bercadang nak belikan buku bacaan untuk hadiah harijadi..cuma tak sempat nak pergi beli..dah lama niat nak beli buku tu..takpelah lain hari boleh beli..Tapi abang buat muka monyok tengahari tu..jadi Umi kesian..Umi pun terfikir belilah apa-apa..janji abang happy..

Dapat jugaklah hadiah abang untuk hari tu..Ada pulak pak guard klinik..(kawan Umi la)..nak bagi jugak hadiah lepas dia tengok Umi beli hadiah tu..jadi dapat lah 2 hadiah..(dia yang tolong balutkan).Bila sampai rumah si Afif pulak yang beria..nasib ada 2 hadiah..satu bagi dia..abang pun tak kisah..lagipun hadiahnya sama jer..cuma yang Umi punya tu Umi beli 2..jadi besarla sikit dari hadiah yg satu lagi tu.

Tengokla ni siapa yang lebih-lebih..






Seronok abang dapat hadiah..walaupun Umi beli hadiah murah Umi gembira bila tengok abang seronok.Terus dengar cakap bila Umi cakap apa-apa dengan dia..kalau tak liat jugak..Si afif tu yang over..cakap besday dia..haha..

Okla..nak sambung kerja..sambung nanti..:)


9 comments:

  1. Salam Jumaat, K Sura...
    Seronok abang dapat hadiah... kalau tak monyok je... Afif tumpang sekaki... :)
    Selamat bekerja....

    ReplyDelete
  2. wah..seronoknya abang dapat hadiah..huhu

    ReplyDelete
  3. Tak tahulah Sura kakak ni kalau tengok keletah Afif ni memang rasa senang hati. Suka tengok keletah dia kan. Lagi pulak Sura ambil gambar semuanya dgn gaya bersahaja dia.

    Abang dah lali dgn perangai adik tu yg buat tak kisah...

    ReplyDelete
  4. amboi abang seronok la dia dapat hadiah noo

    ReplyDelete
  5. seronok la masing2 dapat hadiah

    ReplyDelete
  6. Amboiii Afif pon tumpang rezeki abang jugak yer.
    muka dia lagi happy dari abangnye.. comel sangat~

    ReplyDelete
  7. budak bukan pernh tgok hrga kak sura

    ReplyDelete
  8. mujur ada dua hadiah..klu tak mau menangis si afif comel tu nak hadiah abang..hehe

    btw happy birthday abang..:)

    ReplyDelete
  9. Hepy bezday abang...moga abg jadi anak yg soleh dan dengat cakap umi tau!...biasalah bab bab gini mesti adik yg over hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)