Wednesday, July 2, 2014

Anak Bujang Dah 10 Tahun

Allah Selamatkan kamu ..Allah selamatkan kamu ..Allah selamatkan Muhammad Aqil Danial..Allah selamatkan kamu..

Hari ni genaplah 10 tahun abang Aqil..dah besar dah..lahir dulunya kecik jer..kat sekolah pun tergolong budak2 yang kecik..cam darjah 2 jer..Tapi syukur padamu Ya Allah..anakku sihat membesar seperti anak2 lain..semAkin tembam..lepas sunat haritu..badan semakin membulat..meninggi tu tak seberapa..haha..ikut belah Umi..renek2..adil lelaki Umi pun rendah.

Semoga abang menjadi anak yang soleh.Harapan Umi abang dapat naik kelas balik ..(tahun lepas turun)huhu..Exam hari tu dpt no 4..sebuk mintak hadiah..tak de nya..naik kelas depan baru umi bagi hadiah..hehe..cikgunya cakap kalau ikut kedudukan darjah dah boleh naik kelas depan..tapi sebab pertengahan tahun takde la..kena tunggu tahun depan..harap abang belajar bersungguh-sungguh.

Abang Aqil suka sangat dengar Umi cerita time nak beranak kat dia..lain tahun Umi cerita kat sini..nanti abang boleh baca sampai bila-bila..mood mengarang cerita kelaut hari ni..

            susahnya Umi nak cari gambar abang..abang tak suka bergambar..kena curi2 amik gambarnya..

Hari ini abang Aqil berkongsi besday dengan anak sepupunya..Anak buah Umi selamat melahirkan baby boy pukul 6 pagi tadi..Alhamdulillah..



                                                     
Kejap jer kat hospital..anakbuah call dah balik rumah..tunggu balik raya baru boleh tengok cucu baru..:)
Tak sabar pulak..

7 comments:

  1. salam ukhuwah

    semoga menjadi anak yg soleh ye..ulama kecil

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir Abang Aqil..
    Moga membesar menjadik Anak yang soleh.. InsyaAllah~

    ReplyDelete
  3. selamat hari ulang tahun ke 10 abang aqil..moga membesar menjadi anak y soleh..
    tahniah juga buat anak saudara kak sura tu

    ReplyDelete
  4. Happy birthday abang...:)
    Moga Aqil Danial jadi anak yg cemerlang, dunia akhirat..Insya Allah

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Aqil.. moga jadi anak soleh.
    Kecik-kecik Aqil & Afif dah jadi pakciklah sebab anak buah Sura yg bersalin tu kan..

    ReplyDelete
  6. Sanah helwa abang..dulu tecik skrg beso ya..jap lagi ada awek pulak he he..

    ReplyDelete
  7. Hepi Belated Birthday, Aqil... Semoga jadi anak yang soleh dan Berjaya dunia dan akhirat... InsyaAllah... :)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)