Tuesday, June 3, 2014

Malam minggu haritu..

Pagi semua..alhamdulillhah rezeki pagi ni kopi o dan tosey,sarapan bersama tersayang yg tak kerja hari ni.
Kisah hari sabtu ..malam itu Umi pergi stadium Shah Alam tengok bole perlawanan antara Felda dan Kelantan.. second leg..

Kami pergi bertiga..Along ,Angah  dan Afif tinggal..mulanya memang nak bawak budak encem tu..tapi dia tido..kejut pun tak bangun2..last2 tinggal la dengan kakak2.Berat hati sebenarnya..walopon tahu kalau tinggak budak tu ..senang la sikit Umi..

Kali ni pergi awal sikit..biasanya lepas maghrib baru bertolak.. walopon dekat..malas nak menempuh jem..

                                                       adik ipar dan biras2 pun datang..
                                                                  apasal pulak budak ni..
                                                                      selfie jap...

Memang relaks jer tengok bola hari tu sebab Afif takde..umi boleh tengok ngan aman..walau dalam hati rindu ngan dia..dok sekejap dlm tu kakaknya call..Afif nak cakap..dia cakap ngan abah dia..nak ikut..alahai..lagi la hati umi meronta-ronta..rasa nak pegi balik amik jer..

Perlawanan malam tu berakhir seri 2-2..tetapi Felda buat pertama kalinya  layak ke final FA dengan agreget 5-5 ,kelebihan gol ditempat lawan..masa lawan kat Kota Bharu 3-3.Felda akan bertemu Pahang final nanti..

#niat nak amik gambar dan video masa tengah lawan..tapi jadi tak kuat bila tengok game malam tu..tangan tiba2 lemah..huhu..#

12 comments:

  1. rindu Afif masa tgk bola yer... wpon aman tp rindu berkecamuk dlm hati...

    ReplyDelete
  2. mesti happening .
    datang isi isi tabung :)

    ReplyDelete
  3. berdating tapi ada bodyguard tu hehe, memang rasa tak senang bila tinggal anak-anak masih kecik ni, cantik sura berselfie, saya kena ada flash kut baru elok heee..

    ReplyDelete
  4. gigih uols tgk bola ea...sian afif x ikut..mama dia sure gundah gelisah tu hehehe

    ReplyDelete
  5. Kakak tahu Sura memang suka bola
    Kalau Afif tahu kena tinggal habislah:)

    ReplyDelete
  6. owh! sura minat bola yer...ok
    salam ziarah dari bunda.....

    ReplyDelete
  7. kak sura suka tengok bola ke?alahai afif..

    ReplyDelete
  8. pasrah kelantan xdapat msk final..huhu

    ReplyDelete
  9. Wahhhh......awak minat bola yeh Sura....Kalau dah ke stadium tu mmg minat sungguh tu gayanya hehe

    ReplyDelete
  10. Alahaiii.. Afif kena tinggal yer.

    Kak Sura memang minat bola kan~
    selalu nampak n3 kak Sura tengok bola kat stadium..
    zura memang x minat tengok bola kat stadium.. lagi selesa tgk kat tv jer.

    ReplyDelete
  11. Waa, K Sura pi stadium tengok... Sian Afif tinggal kat rumah...
    Nrl tgk jugak bola aritu kat tv... kalini nasib x menyebelahi Kelantan...

    ReplyDelete
  12. kak sura penyokong setia kelantan mesti la pegi stadium..kesian afifi kena tinggal.huhu

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)