Thursday, June 19, 2014

Kisah dan Gambar

Assalamualaikum semua..Salam Hari Khamis..
Hari ni cam fikiran kosong pulak rasanya..malas nak memikir banyak..layan jer kisah dan gambar ni..


      Ini jumaat malam (minggu lepas) ..Umi masak gulai nasi belauk..pukul 12 mlm baru siap..


     Yang ni hasil tangkapan kat pasar malam...Khamis minggu lepas..

hehe..yang ni syok..skali 2 daa..ambik ko..puas hati...(hari selasa)

Jumaat tengahari lepas..sempat balik masak..singgang ikan,budu,ikan goreng yang dah 2 hari baru goreng..hihi(si Afif sibuk nak letak menan dia jugak)

Sekian kisah dan gambar..



8 comments:

  1. Salam Kak Sura..
    gulai nasi belauk tuh gulai ayam ke??
    nampak sedap tuh!

    amboiiii.. kemain banyak hasil tangkapan kat pasar malam tuh. habes ke makan semua?? hehehehe mesti kes rambang mata neh!

    kak, ape dlm kotak kokedai tuh?? tunjuk lah sketttt. hahahaha.
    mahal dak??

    ikan singgang + budu! feberet Cinta zura!
    kalo makan tuh memang bertambah lah dia makan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. gulai masi belauk tu..gulai ikan..gulai ayam untuk ns belauk akak belum pernah buat..nanti tanya resepi kat mak mentua..tokey nasi belauk kat pasar Tumpat..

      Delete
    2. hehe..kasut biasa2 je zura..buat pegi keja..anak2 dara ckp kasut pesen orang tua..lama2 nnt diarang tibai jugak kasut akak..hihi

      Delete
  2. dan2 lapaqqqq umi ooo.....tgk ikan tibai laps lapaqqq oooo

    ReplyDelete
  3. banyak betul hasil tangkapan kak sura ye..

    ReplyDelete
  4. aduhhh masakan2 akak ni buat atie lapar... suka gak makan ikan cecah budu...nasib baik sini dah ada jual..klu dulu takdo...

    ReplyDelete
  5. Wanita, ibu dan isteri tak lari dari hasil membeli dan makanan..

    ReplyDelete
  6. Ambik kasut sampai dua hehe....Tapi Okje pun suka gitu...sambar terus dua, masa kerja dululah....la ni tak lagi, ukur baju hehe....
    Sedapnya budu ...ada gak budu tu dlm fridge tu...mcm teringin pulak dah...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)