Thursday, May 22, 2014

Produk terbaik..tentunya..

Assalamualaikum semua...
Lambat hari ni..hehe..biasala Umi ni..kerja sambil beronline..sempat jual Shaklee lagi..(doc tak marah..suka lagi ada.)Malas nak menaip dan berfikir hari ni..korang layan jelah benda ni..siapa minat bagitahu ya..harga kasihsayang..:)













Sesekali beriklan..korang jangan marah ya..berminat boleh hubungi:017-2816462

#niat berkongsi sesuatu yang baik..tetapi kadang2 orang ingat kita nakkan duit2 semata2.#

10 comments:

  1. kadang2 memang perlu ade iklan nih.. manatau ade yang tengah mencarik2 supplement kan~ bagus kak Sura~ moga biz akak akan terus maju jaya!

    ReplyDelete
  2. Semakin ramai yg suka consume ni Sura tak perlu bimbang..

    ReplyDelete
  3. harga istimewa ada tak kak?hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sentiasa ada kalau beli ngan akak..hihi:)

      Delete
  4. salam. makin popolar produk ni ya

    ReplyDelete
  5. shakelee ada poduk collegen ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kakyon...bahan utama collegen shaklee diperbuat dari sisik ikan merah..:)

      Delete
  6. Doktor tu pun agen jugak ke Sura hehe....
    Tak pernah cuba apa apa suplement pun...lagi dah tak bekerja ni....sonyap ajelah

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa..doc uplines sura..nanti dah terigin nak cuba ..ckp la..bagi harga kasih sayang..:)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)