Wednesday, May 7, 2014

Kisah Macaroni...


Selasa lepas mood nak bermakaroni tiba...tapi sayang tak check betul2 bahan-bahan...tengah sedap-sedap buat tetiba ...ahhh..cheese untuk topping tak cukup..waaa..belasah jelah..sebab kedekut nak keluar duit...hihi..(malas nak keluar pi beli).jadi redho jelah...yang selapis dah lepas..tang topping tu yang sedeyy..







#saper2 nak cuba cara Umi masak macaroni bako tengok kat sini...


12 comments:

  1. Waahhh.. Kak Sura rajin masak menu nih kan~
    anak2 suka makan yer kak?
    zura x pernah buat n makan lagi.
    tak pernah nak mencuba pon yer jugak.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini pun dah kira kurang kalau dulu sebulan sekali...wajib..anak2 dan abahnya semua suka..:)
      si Afif suka kutip daging jer..

      Delete
  2. Buat makaroni bakar ni leceh sekejap tapi senang sebab dah tak perlu buat lain lagi dah kan Sura. Kenyang pun kenyang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak..kalau sura dah masak ni..takde lain dah tu jer makan..:)

      Delete
  3. wah sedapnya macaroni sura, teringin :)

    ReplyDelete
  4. sedapnya!tempohari dah nak cuba buat ikut resepi kak sura tp makaroninya takde tanda halal so tak yakin nak guna..nk tggu angin semangat nk buat makaroni bakar versi kak sura ni entah bila..:)

    ReplyDelete
  5. sedap ni kak sura..saya pon suka macaroni bakar..

    ReplyDelete
  6. Lama tak buat makaroni bakar ni sura....

    ReplyDelete
  7. Baru dok plan nak masak nie utk emir esok..heee =D

    ReplyDelete
  8. anak dara akak pn baru masak makaroni bakar ni semalam....mmg ank suka makan.

    ReplyDelete
  9. sejak anak2 besar ni blm prnh lg buat...nnt blh buat la sbb dorang liat betol nk makan nasik

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)