Friday, May 9, 2014

20 Penyakit hati terhadap Allah


Salam Hari Jumaat yang penuh barokah..semoga kita semua sentiasa dalam rahmatnya.Hari ni just copy paste punya n3.Semoga perkongsian ini memberi manafaat dan  keinsafan kepada Umi dan kita semua..
Sama-sama kita perbaiki diri..




                                              sumber FB

9 comments:

  1. semoga kita terhindar dr segala penyakit ini, amin...

    ReplyDelete
  2. banyak juga penyakit hati ni ye..semoga kita tidak tergolong dalam golongan tu..

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat K Sura...
    Berdoa semoga terhindar dari semua itu...
    Tq for sharing... :)

    ReplyDelete
  4. Kalau boleh memang nak elak semua tu sura tapi dlm hal beribadat saja pun utk mencapai kekhusyukan pun sukar sekali...

    ReplyDelete
  5. emak saya pesan nak kusyuk dalam solat dengar balik yang kita baca atau anggap macam kita sembang dengan Tuhan tapi semua dengan inzinNya kan sura, InshaAllah

    ReplyDelete
  6. Terima Kasih Kak Sura.
    sangat bermanfaat n3 nih.
    terasa jauhnye diri zura nih.
    kena musabah diri sentiasa.

    ReplyDelete
  7. Terima kasih kak sura... perkongsian yang menarik sekali

    ReplyDelete
  8. at least dengan perkongsian mcm ni kita boleh tersedar dr lamunan..w/pun kita ni xde lah sesempurna mn..ada byk lg kekurangan..dan perlu pertingkatkan apa yg kekurangan itu untuk akhirat kelak..amin2

    ReplyDelete
  9. kdg2 kita tk terlepas drpd semua penyakit yg dilistkn kt atas...sama2 kita berusaha untuk memperbaiki diri kita...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)