Tuesday, June 11, 2013

Alahai Umar...

Masa ber FB semalam Umi tersenyum melihat gambar Umar Farel(cucu saudara)..rindu pulak ngan Umar ni..Jom tengok pic yg umi amik dr FB..
Macam2 la Papa Umar ni..bg anak naik kambing pulak..hihihi..                                                    
                                                 
yang ni baru o.k..naik kuda...

Nanti besar bolehla Umar naik kuda hari2 yea..untung ada Papa bela kuda...Nek Su(umi) dah tua2 ni pun x pernah naik kuda...teringin la jugak..hehehe..

#balik raya ni nak peluk cium Umar puas2#

13 comments:

  1. alolo..comelnya Umar naik kambing hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel tu comel..tau2 melekat bau kambing..hhihihi..

      Delete
  2. hahhaahahah....abih la patah kambing tu kalu umar yg tembam tu naik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..kalau Umar dah besar nnt..kalau nak naik kambing jugak mau patah riok tulang kambing tu..:)

      Delete
  3. he3 naik kambing... dua kali sy tgk sbb sy ingatkan kuda padi ada sekecik tu ekekekeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kuda sekecik tu mesti comeykan..kalah Umar..hehehe..

      Delete
  4. Oh... ayah Umar ada bela kuda - tinggi maintenance bela kuda ni.
    Tak takut pulak Umar ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betultu..tinggi maintenance bela kuda ni..:)

      Delete
  5. Replies
    1. kak suara orghe tumpat la cik Nor..

      Delete
  6. comelnya pic dengan kambing tu.gelihati ada jugak..mesti umar ni jadi kesayangan ramai kan

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)