Monday, October 21, 2013

Menyelit..

Salam Isnin semua..cepatnya masa berlalu hari ni..dah tengahari..kerja byk..n3 pun baru terkial-kial nak tulis..Idea pun kosong..kosong..ukk.aloh..gapodio nak tulis ni..hehehe..jange marah ye..malas nak tulis n3 pakai pemikiran..just nak tepek pic Afif yg tengah gaduh2 manja ngan abang Aqil dia..kisahnya semalam dia berebut-rebut tempat nak duduk kat abah dia..Afif ni jenis jeles.tak leh orang lain duk kat abah atau Umi dia..cepat2 dia nak menyelit..kalau tak bagi..mau mengamuk jugak..







#akan terasa aman bila Afif dah puas hati..selagi dia tak puas hati selagi tu dia bising#

*En Hubby seksi pulak dlm ni..hehehe..ampuan maaf ye kalau ada yg terganggu ngan pic seksi tu..*

24 comments:

  1. hihihi, sufi pun sama kak, mak bapak dia dok landing, mesti nak menyelit gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 memang gitu peelnya..hihihi..:)

      Delete
  2. Tengoklah tu muka selamba Afif dah dapat baring ketiak abah dia. Abang mengalah, kesian... baring sebelahlah kirilah bang Aqil, adik tu tak mahu kalah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. abang memang selalu mengalah..walopon kenkadang abang tak nak mengalah tapi kena paksa mengalah..sebab dah tak tahan ngan jeritan dan tangisan Afif..last2 memang suruh abang duk jauh sikit..

      Delete
  3. he3 sy sampai skng suka menyelit kalau mak saya lepak2 atas katil... inikan lg budak-budak kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnya dah jadik mak orang pun boleh menyelit..hehehe..:)

      Delete
  4. Anak kecik ni mmg suka sgt menyelit kan hahaa.. terpaksalah abg dia mengalah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita dolu2 pun cam tuj ugak gamaknya..hehehe

      Delete
  5. Anak farah pun sama jugak akak..dah pandai jelos dah sekarang nie..tak leh tgk Papa & Mama dia dukung baby lain.. mula la dia nak menyelit jugak..pernah sekali tue siap dok tolak la budak yang duduk atas riba farah..punya la jelos.. ragam anak2 kan..hehehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Farah..budak2.semua camtu..dah besar nanti dah tak menyelit dah...:)

      Delete
  6. ni situasi biasa Sis..berperang sakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..boleh kata hari2 berperang..Umi dan abahnya yg tahan bunyi bising..:)tp kalau takde anak2 sunyi pulak..:)

      Delete
  7. salam sura..biasa la bdk2..nk minta perhatian ayahnya kot..tu yg menyelit bagai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang gitu ler kekdahnya budak2..:)

      Delete
  8. selit jgn x selit.. nak bermnja dgn ayah nya lah tu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. menyelit ni best agaknya....sbb tu budak2 suka..org tua pun suka ..hehehe:)

      Delete
  9. kadang2 lucu jugak tengok budak2 ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa..mcm2 peel diarang..lucu pun ada..:)

      Delete
  10. Salam kak =) mnja btol diorang ye..seronok btol kalau ada anak2..teringin jugak 1hr nnti..br boleh merasa sndri he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah..akak doakan impian Fais akan tercapai..:)

      Delete
  11. amboi si afif dpt nyelit celah tiak ayah dia baru dok diam yerk...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)