Wednesday, February 5, 2014

TAHNIAH BUAT APEK DAN LEUNIEY

Semalam tengok FB..ada gambar apek dan baby barunya..Tahniah buat penjaga Gol Kelantan..Khairul Fahmi Che Mat dan pasangan yang baru menimang cahaya mata pertama mereka..Semalam ada game Piala FA antara Kel vs Sabah..patutla ganti orang lain..Apek bercuti..hehehe..

sumber FB

Photokredit:Nick Amirasraf Marshid

Semoga kehadiran cahaya mata dapat memberikan Apek semangat baru untuk lebih cemerlang dalam bidang bolasepak.

#tumpang seronok..teringat pulak masa mula-mula dapat baby pertama..gembira tak terkata..rasa macam kita orang yang paling berbahgia didunia..hihii#


6 comments:

  1. Tahniah pada Apek & isteri.. mesti comel anak depa ni... :)

    ReplyDelete
  2. amboi2 kak sura..nak beranak lg boleh je kut hahaha
    ms beranak 1st sulung tu mmg xmau dah..azab tu 12jam kat labor huhu tp tgk lah skun nak masuk 4 hahahaha
    tahniah pada KFLN :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tobat branak orang pompuan..masa sakit tak nak dah..tapi tahun depannya branak lagi..hihihi..kaksura suka baby tapi dah x leh dah..ada darahtinggi..:(

      Delete
  3. tahniah apek & liuney... bestnye dpt baby..bau baby sedap betol...

    ReplyDelete
  4. Sebijik mcm muka apek yek Sura....come....ha'a ler rasa kita pulak yg baru dapat baby pertama hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)