Tuesday, February 4, 2014

Nak Menunjuk...

Hari n3 ringkas...n3 show off..bukan niat nak membangga..cuma nak berkongsi kegembiraan dan keterujaan....sebenarnya masa balik kampung hari tu..sempat lagi umi merembat satu barang..hihihi..orang pompuan yang dah bergelar ibu-ibu..mak mak memang pantang benda2 sebegini..pantang tengok..terus bernafsu..kalau poket masih berisi terus rembat..tapi kalau dah kureng..tengok-tengok pun jadilah..sambil berazam nanti ada duit nak beli jugak apa yang dah berkenan.

Umi sebenarnya dah lama tak bernafsu membeli barang2 camni..tapi dah lama x tengok..bila tengok terus bernafsu...hihihi..maka...

Tadaa..
dah dapat ni senyum sampai ke telinga...


14 comments:

  1. el pun suka periuk cam ni..mmg tahan lasak
    pasni ligat lah memasak ye kak sura hehe

    ReplyDelete
  2. takdenya ligat..camtu jugak..periuk besar camni jarang guna..simpan..pakai time masak banyak2..hehehe

    ReplyDelete
  3. akak dapatni hadiah kawen.. memang berguna habis... dapat 3 set... masaknyer idakpun....

    ReplyDelete
  4. wah..3 set..lagi syok..baru berangan nak beli yg 2-3 beradik..hehehe

    ReplyDelete
  5. impian di hati akak juga ni sura..:) dah nama pempuan kan.. ermm mmg tak larilah dengan nafsu menyoppingnya..:)
    tahniahlah dr akak..tercapai sudah apa yg di hajati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. temakasih..nafsu orang pompuan tak pernah abis..bila dah dapat, yg lain pulak diidam..:)

      Delete
  6. Wah best kak,brp rm tu.mcm nk beli jugak jer.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam 2 ratus lebih...beli jangan tak beli..:)

      Delete
  7. hehe...faham .....bukan nak menunjuk cuma hati tgh berbunga dapat benda yg diidamkan...
    Okje ada yg 3 adik beradik tu Sura tp rendah sikit dpd yg ni, malangnya satu dah pecah

    ReplyDelete
  8. Auwwww!!! jelesssss!!
    nak jugak periuk cam gittu.
    kat kelantan harganye mesti best kan!!
    bila lah dpt gi kelantan untuk shopping jugak nih..:)

    ReplyDelete
  9. syok nye..mesti makin rajin masak kan pasni...

    ReplyDelete
  10. tambah koleksi..kalau nak pakai nanti senang kan..

    ReplyDelete
  11. mengidam nak ini jgk tau huhuhuhu... xde koleksi lg...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)