Thursday, January 2, 2014

Selamat Tahun Baru..

Assalamualikum semua..umi bersiaran dlm kereta sementara menunggu abang aqil keluar dari sekolah..
Rasanya belum terlambat nak ucapkan selamat tahun baru buat semua sahabat2 blogger yang umi kasihi..(cewahh ..ayat penyayang)..

Rutin harian sama shj ditahun baru ni..cuma umi x rasa mcm rehat diwaktu rehat..sebabnya abg aqil balik kul.1.20pm..jd umi kena la tggu dia dlm keta..rehat dlm kereta la nampaknya..

Oklah..hari ni tak nk byk melalut..selamat menjalankan tugas harian buat semua..
Anak dara gi skolah..

17 comments:

  1. selamat tahun baru..rehat dlm kereta pun best kak sura..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best ..yg tak best perot keroncong mintak diisi..hihi..

      Delete
  2. salam...selamat tahun baru...anak dara duerangmacam kembar...

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru Kak Sura... hehe teringat masa sekolah dulu

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru.. salam ukhwah 2014.. :)

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru kak Sura. Takpe kak sura... Demi anak. Lagipun dlm kereta ada penyaman udara. Hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. demi anak..segalanya ku tempoh!!...haha

      Delete
  6. selamat tahun baru 2014.. semoga success selalu.. :D

    ReplyDelete
  7. Selamat bersekolah untuk semua anak2 Kak Sura.
    Zura yang sorang pon rasa nak pitam membayar itu ini. kalo berOrang2 can Kak Sura tak tau lah camner. hehehehe.
    nampaknye zura kena menabung dr awal.

    ReplyDelete
  8. Untung juga Sura ada peluang ambik anak balik sekolah. Kalau Sura nak tahu budak-budak sebenarnya jeles tengok kawan yg balik sekolah ada parent yg ambik - berbanding naik bas mereka tak sama. Naik motor/basikal kalau dgn mak/ayah pada mereka itu lagi baik daripada naik bas dgn kawan-kawan..

    ReplyDelete
  9. tu anak dara saper lagi..hihihi..along n angah..:)

    ReplyDelete
  10. slmt tahun baru kak sura..sory terlmbt wish...hihhihi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)