Saturday, January 4, 2014

Gambar-gambar akhir dan awal tahun..

Selamat berhujung minggu semua..harap kita semua dapat menenangkan fikiran dan merilekskan badan di hari hari cuti..

Hari ini umi nak simpan gambar2 umi sekeluarga di blog ni untuk tatapan anak2 di masa depan..byk kenangan di tahun 2013...ada pahit dan manisnya yang akan kekal diingatan umi..



Makan malam di awal tahun



Jalan-jalan di PutraJaya 1.1.2014



Makan malam 31.12.13
                                                  Makan nasi arab daa...


 Segala suka duka sepanjang tahun akan terpahat selamanya..Semoga tahun baru 2014 akan membawa lebih kebahgian kepada kami sekeluarga..

12 comments:

  1. Ank akk 4 org.2 da ank dara.jauh nye beza dgn adik2 boy dia.yg boy kecik2 lg.smoga kekal bhgia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang..yg no 1 dan 2 beza 2 tahun..yang no 2,3,4 jaraknya jauh -jauh..hihihi...tema kasuh mendoakan kaksura..:)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. maknya muda lg dah ada anak dara
    hi :)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru!! semoga tahun ni pun kita semua sentiasa dirahmati dan diredhai Tuhan. insyaALLAH...

    ReplyDelete
  5. Salam tahun baru dari Bunda...

    ReplyDelete
  6. Moga doa awak termakbul Sura!
    Anak bongsu awak tu mcm omputeh yeh Sura...hensem!....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tema kasih okJe..ramai yg ckp si Afif camtu...kenan omputih skit kot..hahaha..nanti besar hilang la...sbb kakaknya bila besar rambut jadi hitam..

      Delete
  7. Salam tahun baru kak..
    byk kenangan manis yg terpahat kan:)

    ReplyDelete
  8. Insya-Allah Sura... moga tahun ini memberi lebih kebaikan buat keluarga.

    ps: tengok keletah Afif. Pandai posing tu yg kekak geram:)

    ReplyDelete
  9. pandai akak bajet jer, dua lelaki dua pompuan..hhihih

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)