Friday, November 29, 2013

Lawak Orang bersunat..

Ahad hari tu si abang dah selamat berkhatan..kiranya sekarang ni duk tengah berpantang lah...Umi yang terlampau lampau ambil tahu..kalau ada masa terluang jer asyik nak menjenguk anunya si abang..kalau boleh memang nak cepat2 baik..dah tak sabar nak suruh pakai seluar...hehehe..

Nak jadi cerita. semalam ..masa menengok bebird si abang Umi berkatalah pada dia..dah elok dah..dah nak baik la ni..beberapa hari lagi baik la tu..nanti cantik la abang punya tuu..abang pun bertanya..kalau baik nanti jadi cam mana?..Umi pulak spontan jer jawap ..tanyalah abah..(masa ni abahnya takde)..abang tanya lagi..Umi..umi tengok ke abah punya tutttttt cam mana..Umi pun senyum jelah..terkena pulak Umi..hahaha
Kakak-kakak yang mendengar semua tersenyum2..alahai Aqill..boleh pulak tanya soklan camtu...

                       teringat pulak masa dapat Aqil dulu..betapa gembirannya Umi dapat anak lelaki..

16 comments:

  1. hahahahaaha, trus umi terkedu tk tau na jwb ape...

    ReplyDelete
  2. anak teruna el taun dpn sunat
    la ni hari2 dok tya bila nak sunat
    ritu pyalah ngis2 xmo sunat huhu
    ada one day tu babah dia ckp..mama tgk ni danish nk tgk bebird babah hahahahaha..dia nk tgk nti jd cam mn...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 sekarang memang pandai..ada jer akalnya..hahaha

      Delete
  3. hahahahaahha.. gelak jer zura baca n3 akak nih~
    parah jugak nak menjawab yer~
    hahahaahha

    ReplyDelete
  4. Ha..tgh memikir nii..kalau baik jadi macamane..oii abahnya ..cepat le jawab!

    ReplyDelete
  5. hehehe...mcm mane la nk jwb ye dak? hehehe

    ReplyDelete
  6. Saya pun rajin tgk bebird ank saya lps sunat,nk tengok da baik ke belum..lepas sunat anak girl saya tanya.".mama,abg alif da potong nanti jadi mcm pepuan ea.".hihii..dia ingat potong habis la tu..gelak je saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau potong abis memang boleh jadi pompuan ler..hehehe

      Delete
  7. nasib umi tak jawab,umi dah selalu dah tengok.muahaha...

    lawak tau abg ni..:)

    ReplyDelete
  8. Hahaha.... ketawa besar auntie zakie ni dibuat Aqil tau. Tak terjawab umi..

    ReplyDelete
  9. ahahha...adoi! terkena balik akak oleh abg ni.. pandai dia menyoal..haha

    ReplyDelete
  10. Kekekeke.... <---- speechless... hanya mampu tergelak jerr... :D

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)