Thursday, September 12, 2013

Budak Demam

Kesiannya ngan anak umi yg sorang ni..demam pulok doh..kalau demam2 camni umi x leh nak wat ape la..melekat jer..2 mggu lepas demam jugak tp x brape panas..sehari je demam..rupanya kluar campak..
ni demam lagi..nak kena spare antibiotik la ni kat umah..stok ubat pun dah byk abis..jangan la pulok umi lupa bwk balik ubat nanti..sbb slalunya umi lupa..huhuhu..


                                                      budak demam tido

Malam2 bangun mintak air..panas dlm la tu..nasib baik la si Afif ni jenis yg senang makan ubat..x yah la umi nak memaksa bagai..cepat baik demam ya Afif...jangan buat umi susah hati ya sayang..

12 comments:

  1. Alahai kesiannya... demam ye sayang sampai melepek gitu.
    Untung juga Umi kerja klinik senang nak dapat bekalan ubat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meme untung kak..bab ubat ni ..free jer..hehehe..:)

      Delete
  2. sian nyer dia... semoga cepat sihat ye afif

    ReplyDelete
  3. alahaii.. ciannye budak hensem demam yer.
    cepat sembuh yer sayang~

    ReplyDelete
  4. aloooo siannyaaaa dia.. get well soon ya

    ReplyDelete
  5. ala sayu hati kalau tengok anak demamni...
    cepatlah sembuh wahai anak...

    ReplyDelete
  6. alolo..cian afif dmm..moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  7. Runsing bila anak demam..
    Cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  8. Antibiotik tak boleh sesuka hati bagi Sura kena consult dgn doktor sebab selalunya depand jugak denam macamana baru boleh bagi... kalau ubat demam, nk spare kat rumah tak pe...ni dokter tak bertauliah bagi nasihat ni hehe...
    Nasib senang makan ubat, kalau susah, sure umi risau ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sura slalu tya doc dulu..antibiotik jarang bagi kalau demam kuat sangat baru bg ..sura bg nutriferon..walopon pengalaman dah 10 tahun lebih keje kat klinik ni..sura tetap tyn doc dulu..:)

      Delete
  9. merah bibir dia..mmg panas dlm la tuh.. cmne afif arini dh ok ke ?

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)