Wednesday, August 28, 2013

#WW#

Saper nak join..


#kolam yg dapat masa beli huggies aritu#

14 comments:

  1. Replies
    1. yang x sronok ..mesti bil air bulan depan naik!!

      Delete
  2. kalu umah zura umah teres dh lama zura belikan kolam plastik cmni utk anak2... umh zura apartment jerk.. huhhuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun cam zura gak..tp ada ruang untuk letak kolam tu..hehehe..

      Delete
  3. unty nak join boleh,, pinjam pelampung plzzzz....

    ReplyDelete
  4. waaa..bestnye dia rendam kat situ..

    ReplyDelete
  5. eiqa dulu nk sgt mandi dalam kolam gini :(
    Tak dapat nak merasa..
    nak tumpang adikk boleh takk.?? ehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ngan kakak2 Afif..dolu2 x merasa..hihihi..:)

      Delete
  6. Mau tak dia keluar tu Sura...hehe
    Kadang2 budak ni tak mo keluar kolam bila dah jumpa air hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah boring kluar la dia..pastu masuk balik..kadang2 dah malam..time nak tido..dia boleh nak main lagi...:)

      Delete
  7. amboi seronok afif mandi pool..anty nak join boleh?

    ReplyDelete
  8. syifa pun suka main air kalau mandi...lagi2 kolam tak mau..kalau kita ajak masuk...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)