Thursday, August 15, 2013

Drypers Dry Pantz~sample dah sampai..

2 minggu lepas masa duk mengadap FB..saje gatai tangan Liked Drypers Malaysia..pastu try minta sample..Hari ni dah sampai..cepat jugak dpt..

Tambah kapsyen

                                        nanti balik boleh la bagi Si Afif tu pakai..
#tak sabar pulak nak bg baby Tua tu pakai..#

10 comments:

  1. afif pakai pampers lg ker kak?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa..skrg ni ajar2 jugak kencing kat bilik air..

      Delete
  2. afif pakai saiz m?sama saiz dengan afia.afia baru 3 bulan lor.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 akak semua kecik2..pakai saiz M je..dah masuk 2 tahun ni..akak ajar2 jugak dia pegi bilik air..tunggu bila mlm dia dah x kencing kat diaper baru akak berhentikan dia pakai diapers..:)

      Delete
  3. kita dah lama pencen beli pampes.. kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni yg jeles ni..kita pun x lama lg pencen jugak..Afif dh blaja sikit2..

      Delete
  4. memang seronok kalau dapat sesuatu yang percuma ni...
    anak akakpun dah tak berdrypers lagi legalah sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang legalah kalau dah x pakai lagi..cepat la Si Afif ni pandai kencingberak kat toilet..hehehe..

      Delete
  5. Si Khadeeja tgh belajar tak pakai diapers gak. Cuma masa tidur je kena pakai.. dah naik ketat saiz xl..dah baby tua katakan..

    ReplyDelete
  6. baru ni ada mintak sampel huggies untuk anak buah, sbb anak sendiri dah x pakai pampers... nnt nak mintak drypers punya pulaklah hihihihihi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)