Tuesday, August 27, 2013

AFIF DAN PE'ELNYA...

Melayan kerenah si Afif yg x pernah abis..bikin umi fenin kadang2..Camtu la budak2 ..nak besokan sorang2..bukan senang..nak2 umi pun semakin retua ni..x larat dah..cukup la 4...time kita solat dia pon nak solat..yg bestnya(ada yg best jugak)time amik wuduk..kita hulur tangan..dia hulur tangan,kita hulur kaki dia pun sama..siap cakap..'tepi2'..nak gelak pun ada..nak marah pun ada..

nak olat ..
Kadang2 time umi solat dia suka naik atas belakang(time sujud)..bukan main seronok lagi bila dia dpt naik..umi pulak bengkakkk je hati..huhuhu.yang boleh menyejukkan hati bila Afif pandai sebut Allahhu Akbar...Masa awal2 puasa lepas..time subuh Afif suka buat hal..gerammm je..rasa nak geget2 ..memang slalu Afif kena gigit pun..bukan gigit dera tau..tapi geget bergurau..

                                                             time subuh
Dengan macam2 pe'el umi tetap saborr je..walopon kadang2 sabar tu nak hilang..boleh meroyan sekejap..kadang2 bertukar jadi tarzanita..mana idoknya..umi nak memerut pun dia nak ikut skali..kalau x bagi melalak-lalak depan pintu..nak concentrate pun susah..huhuhu..memang x de privaci langsung dah..masuk bilik kecik pun ikut...huhuhu...

#skrg ni asyik nyanyi..aku cinta..aku cinta..cinta ngan saper pulok doh afif ni..#

13 comments:

  1. haha..kcik2 dah pandai bercinta nie..:)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. comel~
    sama cam ragam Delisha.. suka ngikut orang nak masuk toilet.. bila kita tanya..kenapa sibuk nak masuk jugak.. kakak nak kencing tuh.. dia boleh jawab.. adik nak tengok jer~ hahahahahahaha.. tak tau kita nak marah ke nak gelak.. hahahahaha.. sabor jer lah.

    ReplyDelete
  3. Alhmdlh kecik2 da rajin nak solat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah beso nnt kot lain jadiknya..harap2 sampai kebesar la..

      Delete
  4. alahai.. comelnya dia nak solat ye....

    ReplyDelete
  5. Budak2 baya ni mmg rajin mengikut apa yg kita buat Sura...
    Biasalah anak, walaupun kadang tu geram tp sejuk balik bila tengok gelagatnyakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang..anak2 penyeri rumahtangga..x dpt bayangkan hidup tanpa diarang..

      Delete
  6. Penghapus duka-lara ni Sura. Kalau dia tidur pun dah rasa sunyi kan..

    Cinta umilah kan Affif apalah umi ni ye Afif:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cinta kat susu cap kantung umi dia la..hehehe..:)

      Delete
  7. HAHA~ Apip suka berkepit, nak kita manja2 ngan Umi dia pun susah~ :D

    ReplyDelete
  8. hahahaha comel lah afif..lagu aku cinta tak tajan tuee..hahaha..itulah pengarang jantung hati limpa kita kak sura..anak-anak lah penghibur..kadang nak marah kadang tergelak besar pulak dibuatnya..kalau depa takde sunyi rumah kann..:)

    ReplyDelete
  9. aloh juruh nyo anok jate kecik2 lg dh solat...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)