Wednesday, July 10, 2013

Rindu kat Mak...

Bila tiba Ramadhan camni..semakin rindu pulak kat mak...Mokkk..orghe rindu ko mok..ingak ko mok...
Teringin nak sambut puasa mula2 ngan mak..nak buko poso nga mok...hwua..hwua..x der saper ke nak pujuk ni....



Anakmu ini mendoakan semoga Mak sihat dan dapat menjalani ibadah dibulan ini dengan sempurna..semoga segalanya dipermudahkan buat mak..

#rindu pulak dengan masakan mak#

17 comments:

  1. Replies
    1. duk TUMPAT,KELATE la Cik Nor...:)

      Delete
    2. owh..dok klate rupanya..igt dok umah adik-beradik akak kat kl jgk...hehe..sabar2 rayo nie blk kg deh jumpo mok..:)

      Delete
  2. saya setiap kali ramadhan paling dan teramat merindui arwah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun slalu rindu ngan arwah abah....:(

      Delete
  3. FON JE MAK TU....JIKA CUTI BALIK JUMPA...



    http://www.noormalashahar.com.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. fon dah slalu..x sama ngan junpe..hehehe..

      Delete
  4. Sura beruntung mak masih ada. Kena luangkan masa balik sekejap kalau dah rindu benar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tggu time cuti kak kalau nak balik..anak2 dah skola menengah..diarang susah nak ponteng..klu cuti sabtu ahad..x cukup..perjalanan sahaja dah 2 hari pegi balik..huhuhu..

      Delete
  5. rindu kat mak di kampung kedah jgk..huhu

    ReplyDelete
  6. mak kak sura nampak sihat cergas lagi... mak zura dh tk sekuat cmni dah... tumpat belah mana erk kak ? family mertua zura kt wakaf bharu..

    ReplyDelete
  7. tulakan bila puasa mesti ingat mak ayah..sy pun cmtu..tp dua2 dh takde.hanya mampu kirimkan doa utk mereka..:)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)