Tuesday, June 25, 2013

Bila mood rajin melanda apa saja boleh buat..Hahahaha..ni nak crita pasal minggu lepas..selepas makan malam..duk kemas kat dapur ..tiba2 mood rajin melanda..apalagi keluarkan bekas tempat umi simpan barang2 utk baking..amik tepung dan segala bagai dann..mulakan operasi buat biskut...

En Hubby pun hairan..sebelum tu ckp ngan dia penat..lepas masak dan makan nak rehat ..tup-tup buat biskut pulak..tu la dia bila  mood rajin tetiba jer datang menyerang...si abang pun menyendeng je  kat umi..nak  menyibuk la tu..nak tolong umi katanya..

Biskut yg pertama bakar tak sempat nak sejukkan..tau2 abis jer..rasanya masuk yg ketiga baru boleh simpan..anak2 meme suka..Abahnya je x suka..En Asmadi kalau buat apa-apa pun kalau ada coklat dia x suka..sbb dia kurang ngan coklat..

Sesudah bersusah-susah(cewah..ayattt)akhirnya..tadaa..

walaupun x se Gah maner..

Masuk 3 kali umi buat biskut ni..memang sangat laku kat umah ..2 hari jer dah abis..tengok la aksi budak ni..
kiri kanan 

Dah pandai mintak Afif ni..nak dua..nak dua..apa-apa semua nak dua..hahahaha..

                                                              biskut umi ni masam ke..?

#penat pun berbaloi bila ank2 suka makan..Abang Aqil mintak buat lagi..tuggu raya jelah..dah malassss#



11 comments:

  1. uwa....seronok sungguh bila mood rajin dtg kan...siapa yg untung ?...ehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perut-perut yg kat umah lah untung..hahaha:)

      Delete
  2. Affif ni cutelah:) Dia nak dua sebab tangan ada dua boleh pegang dua. Pandai kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah..Afif jadi buak pandai..Amiin..

      Delete
  3. nmpk macam biskut chipsmore,patutlah anak2 suka..klu kt rumah sy ni ibu ngan anak sama naik makan biskut macam ni.kasi la resepi.hehe

    ReplyDelete
  4. bukan x nak letak resepi..akak slalu sukat ikut suka jer..tu yg x brani nak tepek resepi tu..hihihi..

    ReplyDelete
  5. zura tak suka nk bg anak2 mkn biskut, sbb nnt bersepah umh..hihihhi... nasib la dpt ibu yg pemalas nk kemas umh cm zura

    ReplyDelete
  6. akak pun bukannya rajin jugak..tp jenis afif ni nak kena ada makanan apa2 kat umah..kalau x berkali2 tarik tangan sruh bukak peti ais..layankan aje..hehehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)