Wednesday, June 26, 2013

Budak Bedak

Siapa lagi budak bedak kat umah ni kalau bukan si Afif..memang hantu bedak..slalu umi sorokkan....kalau x sorok,kat dalam umah ni bleh jerebu jugak..hihihi..Kalau amik bedak kat tangan dia yg tengah main tu..haru jadinya..melalak-lalak..sabau jelah..



                                   eeee...jadi hantu konon..(ada hati nak takutkan orang)
                                                              sronoknya...

18 comments:

  1. Seronok dia main bedak yer...

    ReplyDelete
  2. *pitam..
    senyum lah tokey bedak tengok pic nih~
    ahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik masa baby dulu dpt bedak byk..x abis2 lagi hahaha..

      Delete
  3. Hehehe main bedak yer.. habis wangi satu rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang wangi tu x pe..yg berdebu tu..huhuhu..

      Delete
  4. budak kecik main bedak.. comel
    orang dewasa main bedak memang nak makan penampar

    ReplyDelete
    Replies
    1. buang tabiat kalau org dewasa main..nak jadik budak balik kot..hehehe

      Delete
  5. hehe senyum je sy tgok hantu bedak ni.comel sungguh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. time nak mengemas tu yg x brape bleh senyum..hihihi..

      Delete
  6. heaven jer dia dapat main bedak...hehehehe
    sabau yer ibu =)

    ReplyDelete
  7. anak2 zura pun pantang nmpk botol bedak kompom dorang curah kat lantai pastu sapu kt muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau si afif..bukan dia aje berbedak..kitarang semua pun dia nak sapu..huhuhu..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)