Tuesday, May 7, 2013

Semangat La Sikit..

Tajuk N3 tu sebenarnya khas ditujukan utk aku dan yg lemau..Cuti 3 hari buatkan aku terasa lemau sikit.duk umah jer..Sabtu ritu..dpt cuti emergency..bingkai spek mata aku patah  budak kecik ni la buat..



Sebenarnya dh byk kali bingkai spek aku tu terrpele..ott.,masih boleh diselamatkan lagi..tp kali ni memang betul2 k.o..patah..huhuhu..terpaksalah beli bingkai baru..nasib baik cermin bleh pakai lagi..hehehe..
Nasib jugak kena mlm sabtu..En Asmadi blum balik kg lagi..klu x.cam ner aku nak drive dgn mata yg kabur ni..

Harap2 ari ni semua bersemangat ya..Pilihanraya pun dh selesai..Kalah/Menang perkara biasa..x mau gadoh2.bertikam lidah..Mulakan dengan SEMANGAT yang baru..nanti 5 tahun kita pangkah lagi..masa ngundi ritew excited gila..mengalahkan calon yg bertanding pulak..dupdap2 masa mengundi..maklumlah 1st time..(dh lama bleh ngundi tp x prnh).

#lemau ke x lemau kena jgk buat keje. ..keje menimbun..adoss..#





7 comments:

  1. sama la sini pun.. lemau gile nk keje, tp keje bertimbun... bye nk tdo bawah meja nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..boleh pulak tido ya...hihihi:)

      Delete
  2. Replies
    1. akak arini x sempat nk ngantuk!!byk keje nk buat...:(

      Delete
  3. masa ngundi ritu duk rumah jer main game ngan Ferul... Ayah balik ngundi kat Labis... haha

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)