Sunday, May 5, 2013

~Mari la mari kita mengundi~

Assalamualaikum kawan2 blogger semua..05/05/2013..it's time to vote!!memang hari yang ditunggu-tunggu..
Jom semangatkan diri kita untuk mengundi..Hari ni dlm sejarah..kali pertama nak memangkah..walau dh lama boleh tp x pernah memangkah ..mane idoknyer..pilihanraya sebelum ni..En Asmadi ngajak balik kg..aku terlepas nk memangkah..aku daftar kat sini dia kat kg..tu la pasaii..

Tapi kali ni lain..En Asmadi pagi2 dh kluar..takut terlepas flight! trobang balik kg sorang2 ..dia ckp biar umi ngundi kat sini..dpt la aku merasa mengundi...hehehe..teringat pulak 'nasihat' suami boss aku,dia ckp ngan budak2 kerja..kamu pangkah mane yg kamu x suka..kalau nampak bulan x suka..pangkah bulan ..kalau nampak dacing x suka..pangkah dacing..lol....sbbnyer budak2 keje kat sini sume x pernah ngundi..kali ni pun sume x ngundi.. x daftar pun..rugi kan?so nasihat yg diberikan  memang x leh pakai..kwang..3..suami bos aku ni memang suka buat lawak pun..

Berbalik pada mengundi ni..korang sume ngundi kat maner ya?Ada yang balik kg sbb nak ngundi?Kalau ada yg balik, aku tabik springgg..sbb korang sume bersemangat!x kesah la..nak pangkah apa..tu hak masing-masing,pilihan masing2..Syyy..Undi itu Rahsia..



#sedih jugak arini kena tinggal  dek En Shamsul..nasib baik anak2 ada..dah lama x kena tinggal ..tu yg mengada-ngada ni..#




4 comments:

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)