Monday, April 22, 2013

Lompat Tikam VS Pulut Durian

Masa otw balik P.Klang masa cuti skola ari tu..kami singgah di Gua Musang..cari kedai utk mkn tghari..bertawakal sambil doa..biarla sedap makanan hari ni..sbb slalunya kedai yg kami singgah slalunya kurengg..Kami pilih kedai yg x pernah masuk lagi..taukenya pompuan..bila dengar betul2 dia ckp  rupanya org siam..



Alhamdulillah makanan kat sini kira o.k la..abis jugak kiterang mkn..lepas mkn nasi..aku pun order pulut durian..(mulanya x tau ada jual pulutdurian..nampak ada org meng'order apalagi aku pun order ler.)

amacam..ada yg terliur x?hehehe..

En Asmadi keluarkan LompatTikam yg aku beli kat pasar Tumpat pagi tu..sebenarnya aku beli Lompattikam tu utk aku..tp dia yg makan sbb aku dh x nak..(sbb nk makan pulutdurian!!)

lopaktike...

So bagi aku antara Lompat Tikam dan Pulut Durian aku pilih..Pulut Durian!!!

#buat blogger yg bukan org kelantan..korang pernah makan Lompat Tikam x?#


10 comments:

  1. akak buat kite mgidam pulutttt durian je..hekhek

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..nnt musim durian boleh la fida masak..akak join sekali..

      Delete
  2. suka pulut durian...best..tapi xberani makan banyak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun x berani makan byk kak..nnt bp naik..hehehe..

      Delete
  3. jadi laper nih,,, liat makanan2 enak diatas... hehehe... :)

    ReplyDelete
  4. dekat pasar malam seksyen 19, shah alam pon ade jual lompat tikam tu.. boleh lah kalo nak lepaskan teringin nak makan~

    sedapnye pulut duriannnn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat port klang..kena tggu bulan puasa baru ada..:(

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)