Tuesday, April 23, 2013

Bestnya bila kena kiss..

Haa..N3 ni bukan n3 berkenaan otak kuning k..kisahnya seorang ibu(aku ler)seronok sangat bila anaknya cium pipi..knape aku sronok sangat?sbbnya Si Afif ni memang susah kalau nak suruh cium..mesti dia x nak..kalau dpt sesekali tu kira bertuah la umi dia..dpt pula diabadikan dlm gambar ni...

sayangg umi..

dah pandai beraksi dpn kamera..

mood baik ni...biasa susah budak ni nak beraksi cam gini...


Masa ni tgh tggu makanan sampai..mood Afif pun baik lagi masa ni..tp kejap jer..pastu mulalah...nk makan pun x senang..tp sbb dah biasa..jd x kesah..jangan Afif melalak jer..suaranya boleh tahan..

Afif n Along

cam x ikhlas jer senyum..

#x sabar nk tggu Afif pandai ckp Afif sayang Umi#





6 comments:

  1. amboi...baiknya dia..comel lak tu..:)

    ReplyDelete
  2. terus teringatkan anak2 kat umh bile tgk gmbr sura nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kat tempat kerja pun slalu ingat kat anak2..nak2 yg kecik tu..tu yg slalu tempek pic n story pasal dia tu..hehehe..

      Delete
  3. bgetar jiwa dpt ciuman dr anak kan

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)