Monday, February 25, 2013

Apa benda ni???

Hari ni kita main teka2..apa ke benda ni...


Masa mula 2 aku tengok benda ini ,aku x tau pun ape benda alah ni.selepas diberitahu.. baru ku tau!!
Hidup dah lama pun baru tahu benda alah ni..Ni pun tahu masa kenduri kawin anak buah raya cina tahun lepas(lama aku simpan pic ni.)

Cer teka..cer teka..mungkin ramai yg tahu dan ramai jgak yg x tahu..hehehe...biasanya kalau kenduri kawin kat Klate ade la benda ni..

5 comments:

  1. Replies
    1. betul!!!hehehe.. pengukus nasi..pandai Normi..

      Delete
  2. tempat masak nasi... hehe pandai anak sedara maksu

    ReplyDelete
  3. hehe..main2 teka jer..nasib btl..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingatkan memang dah tau...dulu masa tengok benda ni memmang akak x tau..dh beranak pinak baru tau hehehe..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)