Tuesday, February 26, 2013

Kenangan Bersama Ustaz Don

Lama aku simpan pic ni..arini nak kluarkan jd kenangan kat sini..(utk masa depan senang anak2 nak tengok).Pic ni amik masa Ustaz Don Ceramah kat area umah aku.Lepas ceramah dia pergi rumah sepupu aku,yg mana suami spupu aku tu adalah Pak Cik Ustaz Don..

            Ustaz Don memang mesra alam..Kitarang pulak yg malu-malu


                                                            tukar posisi pulak..

                                                           Kak Ta(spupu) n family 

Lelaki yg dukung anak tu adik Ustaz,dah kawin (yg dia dukung tu anak dia lah)Masa ni Ustaz Don belum kawin lagi..Sepupu aku tu yg pakai jubah hitam..2 anak dara tu anak spupu aku..

Seronok dapat jumpa ngan Ustaz Don,masa ni nama Ustaz Don tengah naik.memanglah happy bila jumpa!!




6 comments:

  1. Kalu kawin nnt nk panggil Ustak Don boleh tak maksu? hehe

    ReplyDelete
  2. cuba la..kot2 dia nak dtg..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksu tlg la ckp kat dia.. segan la.. haha

      Delete
  3. owhhh cemburunya syyy...dapat bergambar ngan ustaz don...sy suka sgt 30minit bersama ustaz don tue...ohsem.

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)