Wednesday, April 6, 2016

Sambutan Harijadi Afif Di Pasti Darul Ulum 5

Assalamualaikum adik kakok semua..
Ni haa ..baru nak timbul..kerja banyak ..tapi nak jugak curi masa..nak tepek cerita si bongsu daun keladi..hehe..

Rugi pulak kalau tak tepek story hari jadi Afif kat sini..Kenangan woo..

Tahun ni kite celebrate kat sekolah Afif..kat PASTI DARUL ULUM 5..kebetulan ada 2 sambutan hari tu..harijadi kawan Afif..Aiman namanya..Buatnya hari jumaat 1.4.16..Tarikh harijadi sebenarnya 2 haribulan ..tapi sebab 2 haribulan tu hari Sabtu..sekolah tutup..so kita awalkan sehari..Aiman pulak 30.3 ..sambut lambat sikit..

Si Afif memang tak sabar..asyik tanya jer..Bila tiba harinya..senyum sampai ke telinga..Memang dia yang beria nak sambut dengan kawan-kawan..Kalau ikutkan buat kat rumah jer..sambut sendiri..jimat!

Takmo bebel banyak-banyak..biar gambar pulok berkecek..

                                                      persiapan..

                                                  Afif dan Aiman ..tak sabar dah!


                                        Inilah wajah anak-anak Al Jannnah..semua comey..
                                            bersama Cikgu Kelasnya..Cikgu Norjaswati
                                                    Yeay! Afif turn 5!






Nyanyi lagu Besday..3 bahasa sekali nyanyi..arab..melayu n english



                                                                Kita potong kek..
alahai..beza sangat tang ketinggian tu..pendek bebeno Afif ni kalau dibandingkan dengan Aiman..

                                              Ummi dan Abah sayanggg Afif..
makan-makan..

Inilah kek Birthday Mickey Mouse Afif..dia yang nak sangat Mickey Mouse..Besar kek ni..puas hati..tempah kat orang kita..harga pon boleh tahan..

Itulah aje kisah sambutan besday Afif kat PASTI..tercapai sudah hajat anakanda nak sambut kat sekolah..Semoga Afif menjadi anak yang soleh.




11 comments:

  1. hepi bestday my gewe..moga jadi anak yg soleh..aamiin

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Afif..
    Tak lama lagi Afif dah tak bongsu lagi'
    Tahun depan sambut dah ada adik tolong makan kek sama:)

    ReplyDelete
  3. wau, cantiknya kek.
    seronok budak2 makan kek dgn kawan2.

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday afif..cantik keknya..senoga afif jadi anak soleh yg sebtiasa doakan umi ayab.

    bukan si bongsu lagi..dh nk dpt adik kan.takbley manja2 sgt.hehe

    ReplyDelete
  5. Selamat hari jadi afif..minat mickey mouse ye?/hehe

    ReplyDelete
  6. selamat hari ulang tahun afif...meriah ye..
    kek sampai dua

    ReplyDelete
  7. Happy belated birthday afif semoga menjadi anak kebanggaan ibu bapa.

    ReplyDelete
  8. Happy belated birtday Afif. semoga menjadik anak yang berjaya di dunia dan akhirat.. amin~

    meriahlah yer kak.. sambut dengan kawan2 kat sekolah.
    sonok tengok anak happy kan~

    ReplyDelete
  9. Cantik betul keknya, tu la tahun depan rai dengan adik, sura pegi sekolah jugaj ye, meriahkan. Alhamdulillah kotakan hajat Afif nak buat dengan kawan. Semua nampak happy. Selamat hari jadi Afif :)

    ReplyDelete
  10. Wahhhhh mmg cukup satu sekolah gamaknya kek tu hihi....
    Hepy Bezday Afif ,oga jadi anak soleh ye....
    Ceh ngelat umi tu .....posing tak nampak perut

    ReplyDelete
  11. Rasa mcm dah komen...ni mesti belum baca lagi kan....

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)