Thursday, June 25, 2015

Kisah Sebelum Puasa

Assalamualaikum..
Baca N3 pun dah tahu N3 terperam..Nasib la..hari ni baru nak keluar..
Kebiasaan kita..sebelum puasa mesti ada buat makan-makan..kenduri..macam-macam la..Tapi semuanya berkisar tentang makan..betul tak?

Hari ni takmo cakap banyak..nak tepek gambar jer.biar gambar berbicara..nasib gambar yang umi amik ni tak fokus pada makanan..Kalau tak telan air liur jugak puasa-puasa ni..

   Ini acara makan dengan budak-budak Klinik..time ni Doc takde..ada urusan..diarang ni nak makan Nandos..


yang ni kat rumah sepupu Umi..makanan banyak ..macam macam ada..tp masa tu penat baru balik hantar Along..so tak de nak amik gambo sangat..




   nak selit jugak pic ni..Ini masa kawan sekerja Tunang..last la..lepas ni bila dia kawin dah takde anak dara dah kat klinik..semua mak orang..

Last untuk hari ni..sambutan harijadi my lady boss..tiap-tiap tahun kami akan belikan dia kek..Selain kek..ada jugak tempah behon sup..




Okey dah penghujung..Selamat Berpuasa dan berbuka..Dan yang penting jangan membazir..:)



9 comments:

  1. Nampak gayanya klinik tempat Sura kerja dari boss sampai staff semuanya perempuan ye. Itu yg nak makan-makan senang:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kak..ada jugak lelaki sorang..:)

      Delete
  2. Mesti bos sayang dekat pekerja dia kan.... nampak macam satu famili.

    ReplyDelete
  3. nak dekat posa semua pakat buat makan2.dh jadi macam tradusi org Malaysia pulak

    amboi besaqnya kek lady boss...puas la makan.hehe

    ReplyDelete
  4. memang betul-betul makan-makan ni

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)