Saturday, December 20, 2014

Pandainya....

Assalamualaikum..
Selamat berhujung minggu...Hari yang dinanti-nantikan oleh kebanyakkan kita..dapat beristirehat bersama family..Umi cam biasa..halfday hari ni..

Nak kongsi satu video dengan korang semua..video siapa lagi kalau bukan anak bongsu Umi tu..
Semakin bijak dan petah bercakap..nak main macam budak besar..abang punya mainan mesti nak main..block yg besar ada nak main lego yang kecil..bila tak boleh letak dia menjerit-jerit..rupanya budak pon stress jugak..terjerit-jerit bila tak boleh buat..dihempasnya mainan tu..Tu laa..nak main mainan yg tak padan ngan umur...

Satu lagi kepandaian dia ...pandai kayuh basikal..Basikal kecik tu kacang jer..malam beli esok pagi dah laju dia kayuh..tapi yang buat Umi ..Woww..pandainya..bila tengok dia kayuh basikal exercise...cerdik pulak tu..basikal tu berat sikit..tapi dia longgarkan..sampai talinya tercabut dari roda(boleh pasang balik)..pastu dia mula mengayuh..besoknya dia dah boleh kayuh tanpa cabut tali..kuat betul budak lelaki ni..tak padan ngan tuan..

#Ya Allah jadikan anak-anak kami semua anak-anak yang bijak dan pandai..Amin

9 comments:

  1. Dahlah comel bijak pulak. Nasib baik kecik lagi kalau tidak ramailah gadis2 kat luar terpikat hihi....

    ReplyDelete
  2. budak laki mmg kuat kan kak.. ☺

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..pandai dia berfikir n selesaikan msalah tu sendiri

    ReplyDelete
  4. Kalau tengok Afif tak senyum memang tak sahlah sura. Kakak bimbang dia terduduk kan kangkangnya sakit kalau gitu. Bijak betul:)

    ReplyDelete
  5. elok2 tu afif sat lgi kayuh pya kayuh x pasan terlodeh seluar hehe

    afif tu beskal umi ke?

    ReplyDelete
  6. Alahhhhh....tak boleh bukak video tu Sura....
    Anak bongsu katanya.....mesti paling keletah dan manja yek.... untung Afif tau, semua org sayang dia

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)