Wednesday, October 15, 2014

~WW~




Assalamualaikum semua...Tumpang iklan ...






Sesiapa berminat jangan ragu-ragu untuk call/whatapp :017-2816462-sura :)

#sesekali iklan#

10 comments:

  1. Banyak khasiat Shaklee ni.. famous skrg...:)

    ReplyDelete
  2. Semakin rancak kakak tengok business shaklee Sura
    Tak lama memang tak menang tanganlah.

    ReplyDelete
  3. blog sndiri kak nak tumpang ape hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tumpang kat blog sendirik..hehe..:)
      sebab jarang promo tu yg rasa tumpang..haha

      Delete
  4. cik nor makan vit-c & ostematrik..:)

    ReplyDelete
  5. Moga maju jaya!!
    walaupon sesekali beriklan.. kalo ade rezeki.. mesti masyuk jugak kan~

    ReplyDelete
  6. Kak zai dah gunakan shaklee lebih 20 tahun masa tu belum ramai lagi ahli dia. Sekarang masih gunakan produk tu cuma tak aktif menjual.

    ReplyDelete
  7. kak sura.... mama datang sini, lama betul tak menyinggah blog akak...

    ReplyDelete
  8. Sejak kebelakangan ni ramai betul agen Shaklee yg dtg blog okje ....Mungkin Sura kenal kot.. ..

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)