Tuesday, October 14, 2014

Dalam Pertimbangan..

Sebenarnya hati ini duk teringinn sangat...
Mencari penggantimu..
Bukan ku dah jemu..
Tapi keadaanmu ..Keadaan ku ..
Sudah nampak macam-macam hal timbul..
Bukan tidak ada keserasian..cuma anak-anak semakin membesar..

Macam-macam penyakit dah timbul..bila berubat ..tak de dah main 4,5 ratus...
Tapi sayang dihati masih menebal...Apakah nafsu..atau keperluan..
Adakah ini masanya untuk aku mempertimbangkan selain mu..

Apakah ini masanya..Untukku melepaskanmu...
Akan ku fikir sehabisnya..akan ku perhalusi ..apakah ianya perlu..
Tapi hatiku seakan sudah jatuh cinta pada yang lain..Yang baru...
Hati ku sentiasa bergolak..sentiasa memikirkanya..
Ataupun sememangnya tanda akan ku lepaskanmu..
Yang banyak berjasa kepada ku..

#tengah duk survey ni..ehem..ehem..#patutkah bertukar#huhuhu

                                 belanja gambar romantik kat korang satu...

12 comments:

  1. nak bli phone baru lerr tu..hihik

    ReplyDelete
  2. Betul tue cik nor.. mesti nak tukar hp baru la nie..hehehe

    ReplyDelete
  3. hihihi..mcm tau je nak ganti ape..hp baru atau laptop baru ke?

    ReplyDelete
  4. Buat laa pilihan yang betul..hehehe

    ReplyDelete
  5. yeayyyyyy nak beli kete baru
    nak beli kete iriz ke kak
    or nak beli kete axia
    anak2 dah besor beli alphard lah kak hehehe

    el pun ada gak usha2 nak beli yg baru..tp belum smpai seru lagi haha

    ReplyDelete
  6. Hai K Sura,
    Ni macam nak beli kete baru yeee... :)

    ReplyDelete
  7. Kalau baca betul2 kak zai rasa nak tukar kereta sebab...kalau sakit tak main 4,5 ratus lepas tu anak dah semakin membesar. Kak zai rekemen beli kereta besar selesa anak2 klau pergi jenjalan.

    ReplyDelete
  8. nak beli kete ke kak??
    kalo nak beli kete elok beli skrg.. kalo dh jalan GST mahal jugak nak bayar part GST 6% tuh.. huhuhu.

    ReplyDelete
  9. Hehe......lomantiklah sangat.....suka....suka....
    Sura kalau dah berkenan sambar jerlah satu, nak balik jauh naik keta besar selesa sikit.....Apa pun fikir semasak masaknya, tengok al futlus....kalau mengizinkan, apa lagi esok booking hehe

    ReplyDelete
  10. Hehe.. kete baru kah?? MPV la kot?

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)