Wednesday, October 8, 2014

~WW~

Peneman Bondaku...

                                                   nampak tak?

#Aidiladha yang sepi dirumah mak#

17 comments:

  1. nampak kat tingkap tu, peneman ke atau sebaliknya sura.. kadang seronok tengok kadang takut juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dengan mak dan adik..memang boleh jadi teman..kalau dgn orang lain..tak tentu lagi..silap2 kena gegett..

      Delete
  2. Nampak2, K Sura... Dok bertenggek kat tingkap tu... hehe :D

    ReplyDelete
  3. xper lah kak..ada cuti nnti blk lah kg..:)

    ReplyDelete
  4. hehehe.. monyet. baiknye.. lepas camtu jer yer. x de ikat2 dah.
    Zura tgk dari jauh ok.. kalo nak pergi dekat rasa takut jugak.. hehehe. x biasa kot kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikat tu..mana boleh tak ikat zura..abis lari orang nanti..:)

      Delete
  5. hihi tetamu tak diundang yer..
    kat umah mak saya pun selalu gak ada datang, tapi cari telur ayam.. abih dimakannya

    ReplyDelete
  6. Afif tak takut ke Sura..
    Binatang kalau dah dijaga dari kecil jinak jadinya tapi kalau tak kenal tu yg bahaya..

    ReplyDelete
  7. Afif takut..tapi dia suka tengok..yang ni garang sikit..ada lagi sekor yg betina kecik sikit..yg tu ok skit..

    ReplyDelete
  8. Monyet ya...kak zai pernah tengok kat rumah kawan. Tuan dia pakaikan pampers dan dia hantar sekolah.

    ReplyDelete
  9. dia teman bonda akak ke? dia tak kacau?

    ReplyDelete
  10. apa nama teman mak uols tu?

    ReplyDelete
  11. namanya Bujang...tp dah duk Klate jadi Buje...hihi:)

    ReplyDelete
  12. of coz la nampak akak..tapi farah nie seriau sikit ngn cik nyet...huhuhu

    ReplyDelete
  13. Ohhhh monyet yeh...tak gigit ke tu?

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)