Wednesday, September 17, 2014

~WW~


Assalamualaikum semua..mood mengarang takde pagi ni..layan WW  jelah ya..huhu


#kalau dah mengantuk,mana-mana pon lelap..huhu..Afifff#

14 comments:

  1. hehehehe smpai berselimutkan sejadah
    letih sgt ke mcm mn tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. afif ikut pi keje...dia nk baring..bentangkan sejadah..last2 tertido..

      Delete
  2. comel betul tidur dengan sejadah tu. Anak akak ka?

    ReplyDelete
  3. siapa yg selimutkan dgn sejadah tu kak?
    ni namanya tido dlm imam

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulanya dia tido atas sejadah tu..bila dah lena dia sendirik bungkus badannya cam tu..haha..:)

      Delete
  4. hahaha...Afiff tidur kat mana pun still nampak comel... :)

    ReplyDelete
  5. Lahawlawala... Afif. Afif. Boleh bergumpal dgn sejadah lagi tu. Mesti tunggu umi solat lama sangat sampai terlena.

    ReplyDelete
  6. saya yg sedang ngantuk ni bertambah ngantuk rasanya..
    bestnye afif tido..

    ReplyDelete
  7. Hero mengantuk dah hehe......senang jadi budak kecikkan Sura kat mana mana boleh tido

    ReplyDelete
  8. senangnya sura, bole je dia lelap atas kerusi ye

    ReplyDelete
  9. Comeynya dia tido dalam sejadah tu... :)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)