Wednesday, August 27, 2014

~WW~



Assalamualaikum semua..

Aksi Afif jadi polis..

                                                            saya olish..Afif cakap..

Pandai dia buat muka garang camtu..hihi

                                                             polis tak pakai seluar..haha

#semalam bizi bebenor.#cari masa nak bw rumah kawan#

12 comments:

  1. haha.. comelnya si hensem ni.. buat muka ganaz pun nmpk comell.. :)

    ReplyDelete
  2. amboi bukan main lagi anak teruna sorg ni ....

    ReplyDelete
  3. takut arr olish nie...garang tp cute..haha

    ReplyDelete
  4. Eleh... kalau Afif yg jadi polis auntie memang nak serah diri kena tangkap sebab nak rasa polis ni pegang auntie... mesti best:)

    ReplyDelete
  5. Alahaiiii.. cair lah tengok olish encem camnih.
    buat buka garang pon tetap encem~

    ReplyDelete
  6. Hihi...
    Polis to be ye..
    Insyallah.. manatau btl2 jd abg polis.. byk jasa pd negara tu..

    ReplyDelete
  7. amboiii afif garang betul tgk pic 1st tu haha rindu tgk gambar afif..dah 2 bln x update blog skun baru nak terjengkit2 haha

    ReplyDelete
  8. eee.. afif tak maluu... huhuhu...

    ReplyDelete
  9. Garang apanya tu...hensem jer Auntie tengok hehe
    Tak malulah Afif bogel bawah hehe

    ReplyDelete
  10. comey je Afif, x jadi muka garang... hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)