Thursday, August 21, 2014

Saat Bahagia Seorang Ibu..

Antara saat bahagia seorang wanita ialah apabila bergelar ibu..Tika bergelumbang dengan sakit saat melahirkan..tiba saat gembira bila melihat wajah sikecil..memang indahnya saat itu..Tiap kali melahirkan pasti meninggalkan memori yang akan sentiasa terpahat diingatan.

Selalu tak kita teringat saat-saat itu?Walaupun terlipat kemas dalam ingatan..sesekali ia menerjah juga difikiran..nak-nak pula bila tiba hari lahir si anak..selalu kita berkata..kejap jer masa berlalu..ingat lagi dulu2 saat melahirkan..

Pastinya kita gembira bila selamat melahirkan dan teruja melihat si kecil..bersyukur padaNya..
Allahhu Akhbar..betapa besar kuasa Mu Ya Allah..

Hari ni Umi nak share video anak buah yang selamat melahirkan anak keduanya..seronok pulak Umi tengok..


#cicit kedua Mak#




5 comments:

  1. Alhamdulillah, bagi seorang setiap detik melahirkan akan jadi kenangan paling manis. Tak jemu-jemu mengenang dan bercerita tentangnya. Ibu-ibu kita pun begitu juga kan..

    ReplyDelete
  2. pengalaman bersalin setiap orang tak sama..dah tau sakit bersalin tu macamana, rasa sayang sangat kat mak sndri

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..krn diberi pluang utk melalui detik terindah ini

    ReplyDelete
  4. Alolo...... nangis terkejut tengok dunia tu Sura hehe
    Saat yang indahkan Sura tapi OKje tak sedar pun masa lahirkan anak anak ....fengsan hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)