Tuesday, August 5, 2014

Riang Ria Di Hari Raya

Assalamualaikum semua..kembali bersiaran..rindu pada sahabat-sahabat blog sekalian..
Macamana raya korang semua?tentulah seronokkan?.Tahun ni raya ada sedikit duka..ada kenangan yang tak seronok sikit..tapi yang tu lain kali punya cerita..buat tak syok je bila ingat kejadian tu..

Tahun ni serba sederhana..plan awalnya nak lama lagi di kampung tapi cukuplah 7 hari je..disebabkan peristiwa itu..Cik Abe nak balik awal sikit..Hari ni tak nak bebel banyak..sebab banyak lagi kerja yang tak siap..layan gambo jelah..


                                                               Selfie Raya



Afif seronok dpt duit raya..
                                       KakLong dan suami..mak..Umi dan hubby..

bersama cinta hatiku..


 Ikutkan banyak lagi nak tepek..hehe..sambung lain kali..nak beraya rumah blog korang semua pon tak sempat lagi..nanti umi cari masa ya..


10 comments:

  1. kita br persan.. x bnyk pun gmbr raya..huuhu..

    ReplyDelete
  2. Kakak nak tengok gambar Afif berbaju melayu lengkap dgn ray-ban dia Sura. Mesti hensem:)

    Seronok kan balik kg.

    ReplyDelete
  3. yeay afif kumpul duit raya..
    suka tengok gambo raya kawan2 smua..mesti nak tengok tema diorang..hihi

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam syawal ke-9 sis..meriahnyer raya..Diana tema Hari Raya tahun nr warna Kelabu mix Pink jgk..hehe.

    ReplyDelete
  5. Tok3x...
    Assalamualaikum, K Sura...
    Selamat Hari Raya...
    nak datang raya ni...
    heheh...
    ;D

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya kak sura... :)
    baru ada kesempatan menyinggah

    ReplyDelete
  7. Kelabu ye Sura tema tahun ni...sama le kita..... maknya pakai kelabu ajos biar nampak gelak malap hehe,.....
    Apa pun Sura sefamily tetap comey di hari lebaran.... emaklah yang paling sukakan sebab anak dia balik kumpul di pagi Raya

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)